- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niestabilne łącze
https://archiwum.uke.gov.pl/wyszukiwarka/
http://www.hurt-orange.pl/operatorzy-krajowi/projekty-inwestycyjne/infrastruktura-orange-polska/
(Zakładka Dokumenty)
Tylko te dane nie są precyzyjne, bo możesz być podłączony do dalszej centrali (w linii prostej).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niestabilne łącze
@Anonim @Piotrekk85 Dzięki za linki. Skontaktuję się z infolinią.
Akurat dzisiaj jest jakoś lepiej, mniej było rozłączeń, ale nie wiadomo jak będzie dalej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niestabilne łącze
jaryn napisał(-a):@MrNikt jakie poważne oskarżenie to tylko rzeczywistość z własnego podwórka ha,ha! To niech sobie kliencik dzwoni i się prosi, każdy ma wybór.
@Anonim- oskarżenie o wymuszanie korzyści majątkowej jest dość poważne. Nie mam podstaw aby podjąć z Tobą dyskusję, bo nie znam sprawy, ale jeśli masz jakiekolwiek dowody na takie praktyki Partnerów Technicznych OPL bardzo proszę zgłoś sprawę. Zawsze może się trafić czarna owca - ale w Orange nie toleruje się takich zachowań i jeśli sprawa się potwierdzi zostaną wyciągnięte w stosunku do nieuczciwego pracownika konsekwencje służbowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niestabilne łącze
@MrNikt dobrze, że ja parę lat temu dałem kaskę za zrobienie u siebie linii i to procentuje (dobrze zostały połączone kawałki linii) szkoda, że już nie pracuje bo się człowieczek starał dobrze robił. A co robili inni technicy przerzuciłem wtedy trzech i te same teksty co dziś można poczytać na forum, że nie widzą problemu. A jak się kliencik rzuca i jak jeszcze im po bluzga to mu tak zrobią, żeby tylko działało, a żeby doliczyć 40PLN to się powód znajdzie. Wystarczy poczytać "Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu" widzę, że konto usunięte założyciela tematu, a linia z takim samym tłumieniem jak u mnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niestabilne łącze
@Anonim
Ok - rozumiem ale tym bardziej proszę o podanie konkretnych przykładów. Jestem pewien, ze koledzy z działów zajmujących się kontrolą pracy Partnerów Technicznych OPL zajmą się analizą takich przypadków. Zależy nam na dobrym wizerunku firmy i zwalczamy takie nieuczciwe praktyki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niestabilne łącze
@MrNikt To niech sobie Orange zastawia pułapki na techników w sposób kontrolowany uszkadza łącze, a później niech się przyglądają podejścia techników do naprawy. Co za problem kogoś sprawdzać w ten sposób.
A takie pytanie czy jak technik dzwoni do klienta to się przedstawia z imienia i nazwiska? Ma taki obowiązek?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »