Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Niestabilne łącze


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Niestabilne łącze

@Księciu: podam dwa adresy:
https://archiwum.uke.gov.pl/wyszukiwarka/
http://www.hurt-orange.pl/operatorzy-krajowi/projekty-inwestycyjne/infrastruktura-orange-polska/
(Zakładka Dokumenty)

Tylko te dane nie są precyzyjne, bo możesz być podłączony do dalszej centrali (w linii prostej).

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 9
  • 0

Niestabilne łącze

@Anonim @Piotrekk85 Dzięki za linki. Skontaktuję się z infolinią.

 

Akurat dzisiaj jest jakoś lepiej, mniej było rozłączeń, ale nie wiadomo jak będzie dalej.

 

 


Pracuję w Orange
  • 47
  • 26
  • 0

Niestabilne łącze


jaryn napisał(-a):

@MrNikt jakie poważne oskarżenie to tylko rzeczywistość z własnego podwórka ha,ha! To niech sobie kliencik dzwoni i się prosi, każdy ma wybór.  


@Anonim- oskarżenie o wymuszanie korzyści majątkowej jest dość poważne. Nie mam podstaw aby podjąć z Tobą dyskusję, bo nie znam sprawy, ale jeśli masz jakiekolwiek dowody na takie praktyki Partnerów Technicznych OPL bardzo proszę zgłoś sprawę. Zawsze może się trafić czarna owca - ale w Orange nie toleruje się takich zachowań i jeśli sprawa się potwierdzi zostaną wyciągnięte w stosunku do nieuczciwego pracownika konsekwencje służbowe.

Anonim

Nie dotyczy

Niestabilne łącze

@MrNikt  dobrze, że ja parę lat temu dałem kaskę za zrobienie u siebie linii i to procentuje (dobrze zostały połączone kawałki linii) szkoda, że już nie pracuje bo się człowieczek starał dobrze robił. A co robili inni technicy przerzuciłem wtedy trzech i te same teksty co dziś można poczytać na forum, że nie widzą problemu. A jak się kliencik rzuca i jak jeszcze im po bluzga to mu tak zrobią, żeby tylko działało, a żeby doliczyć 40PLN to się powód znajdzie. Wystarczy poczytać "Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu"   widzę, że konto usunięte założyciela tematu, a linia z takim samym tłumieniem jak u mnie.   


Pracuję w Orange
  • 47
  • 26
  • 0

Niestabilne łącze

@Anonim

Ok - rozumiem ale tym bardziej proszę o podanie konkretnych przykładów. Jestem pewien, ze koledzy z działów zajmujących się kontrolą pracy Partnerów Technicznych OPL zajmą się analizą takich przypadków. Zależy nam na dobrym wizerunku firmy i zwalczamy takie nieuczciwe praktyki.

Anonim

Nie dotyczy

Niestabilne łącze

@MrNikt  To niech sobie Orange zastawia pułapki na techników w sposób kontrolowany uszkadza łącze, a później niech się przyglądają podejścia techników do naprawy. Co za problem kogoś sprawdzać w ten sposób. 

A takie pytanie czy jak technik dzwoni do klienta to się przedstawia z imienia i nazwiska? Ma taki obowiązek?