- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Opiszę swoją przygodę z Orange.
Jestem starym klientem Orange. Posiadam ważną jeszcze ponad rok umowę na Neostradę w technologii VDSL. Na początku czerwca podkusiło mnie dołączyć do społeczności światłowodowców. Zadzwonił do mnie Pan z Orange i zaproponował przejście z VDSL na światło. Dodam, że usługa realizowana jest na łączach obsługiwanych przez Fiberhost w ramach POPC. Przyłączenie do światłowodu miało nastąpić 29.06. 20 czerwca zadzwonił miły Pan z informacją, że mają technika 23.06 w mojej miejscowości i może podłączyć mi wcześniej. Pan przyjechał zaciągnął światłowód i bach nie ma sygnału. Pan więc zaproponował, że zaciągnie nowy światłowód od skrzynki na słupie. Pomogłem, zaciągnięty nowy przewód i bach ... nie ma sygnału.
Technik pojechał a ja otrzymałem SMS o problemach technicznych. (...przepraszamy....skontaktujemy się do 30 dni i takie tam...)
No cóż trudno, żyje się dalej aż tu nagle... 24.06 VDSL padł...
No dobra myślę awaria, deszcz , burze zdarza się...
25.06 zrobiłem zgłoszenie awarii Neostrady i czekam...
26.06 w panelu widzę swoje zgłoszenie ze statusem "Zrealizowana".
Internetu jak nie było tak nie ma.
30.06 otrzymuję telefon, że technicy będą 5.07 i będą u mnie.
Technicy byli podłączyli 2 sąsiadów z tego słupa i pojechali.
6.07 otrzymałem SMS od Orange, że przepraszają i niebawem skontaktuje się ze mną ktoś z FIBERHOST i ustali nowy termin.
Skontaktował się i ustalił 10.07.
Dziś jest 11 i ani widu ani słychu.
Na usługę VDSL złożyłem reklamację i jest aktywna w systemie. Faktura przyszła normalnie...
Podsumowując:
1. Od 24.06.2023 nie mam dostępu do Internetu w technologii VDSL.
2. Nie mam podłączonego światłowodu.
3. Kontakt z "MAX-em" to głupota, zawsze kończy na "niestety w tej chwili ani ja ani konsultant nie jesteśmy w stanie pomóc..."
4. Zawodowo mam kontakt z Orange i jako klient typu "Duże Firmy i Instytucje" mam swoich opiekunów i nie mam żadnych problemów.
Mam nadzieję, że zagląda tu ktoś z Orange, przeczyta i "urzeknie go moja historia".
Piotr T.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@PiotrTnapisał(-a)Witam,
Opiszę swoją przygodę z Orange.
Jestem starym klientem Orange. Posiadam ważną jeszcze ponad rok umowę na Neostradę w technologii VDSL. Na początku czerwca podkusiło mnie dołączyć do społeczności światłowodowców. Zadzwonił do mnie Pan z Orange i zaproponował przejście z VDSL na światło. Dodam, że usługa realizowana jest na łączach obsługiwanych przez Fiberhost w ramach POPC. Przyłączenie do światłowodu miało nastąpić 29.06. 20 czerwca zadzwonił miły Pan z informacją, że mają technika 23.06 w mojej miejscowości i może podłączyć mi wcześniej. Pan przyjechał zaciągnął światłowód i bach nie ma sygnału. Pan więc zaproponował, że zaciągnie nowy światłowód od skrzynki na słupie. Pomogłem, zaciągnięty nowy przewód i bach ... nie ma sygnału.
Technik pojechał a ja otrzymałem SMS o problemach technicznych. (...przepraszamy....skontaktujemy się do 30 dni i takie tam...)
No cóż trudno, żyje się dalej aż tu nagle... 24.06 VDSL padł...
No dobra myślę awaria, deszcz , burze zdarza się...
25.06 zrobiłem zgłoszenie awarii Neostrady i czekam...
26.06 w panelu widzę swoje zgłoszenie ze statusem "Zrealizowana".
Internetu jak nie było tak nie ma.
30.06 otrzymuję telefon, że technicy będą 5.07 i będą u mnie.
Technicy byli podłączyli 2 sąsiadów z tego słupa i pojechali.
6.07 otrzymałem SMS od Orange, że przepraszają i niebawem skontaktuje się ze mną ktoś z FIBERHOST i ustali nowy termin.
Skontaktował się i ustalił 10.07.
Dziś jest 11 i ani widu ani słychu.
Na usługę VDSL złożyłem reklamację i jest aktywna w systemie. Faktura przyszła normalnie...
Podsumowując:
1. Od 24.06.2023 nie mam dostępu do Internetu w technologii VDSL.
2. Nie mam podłączonego światłowodu.
@PiotrT , z tego wynika, że dopóki masz starą umowę, to reklamacja z opisu w regulaminie świadczenia usług multimedialnych Ci przysługuje za każdy dzień nie działania usługi. Zapewne w następnej fakturze będzie to uwzględnione, po rozpatrzeniu zasadnej reklamacji. Natomiast światłowód, dopóki nie ustąpią przeszkody techniczne, co zresztą wynika z każdej zawartej umowy, a Ty jej nie posiadasz na światłowód, dopóty będziesz musiał liczyć się z technicznymi kłopotami i użerką (tak po ludzku mówiąc). Tylko dziwne, że mając opiekuna z racji biznesu, nie ma ten opiekun nic do powiedzenia? Niech ruszy szacowne cztery litery, bo za coś mu płacą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa Neostrada a Orange nic z tym nie robi...
@PiotrT Też mam taką nadzieję, bo mnie urzekła...
Ba, znam nawet (teoretycznie) powód niedziałania obu usług. Pierwsza próba nie udała się z powodu nie podłączenia do sieci w górę. To zrealizowali, bo przecież później podłączyli jeszcze sąsiadów, ale Twoje zlecenie wciąż jest w trybie niezrealizowane z powodów technicznych (zapewne, albo podobnie). Teraz FH czeka na ponowienie zlecenia od Orange, Orange ma jako zrealizowanie (lub jakoś tak) i nie może ponowić zlecenia instalacyjnego.
Co do VDSL-a migracja odbyła się na niezainstalowaną usługę, która wisi (bo nie zainstalowana), a powrotu na VDSL-a nie ma, bo migracja w trakcie realizacji blokuje jakiekolwiek ruchy 😉
O i tyle przypuszczeń...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa Neostrada a Orange nic z tym nie robi...
A znasz może sposób jakiegoś rozwiązania?
A może jest ktoś, gdzieś we wszechświecie kto wie?
Tak wiele pytań...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@PiotrTnapisał(-a)Witam,
Opiszę swoją przygodę z Orange.
Jestem starym klientem Orange. Posiadam ważną jeszcze ponad rok umowę na Neostradę w technologii VDSL. Na początku czerwca podkusiło mnie dołączyć do społeczności światłowodowców. Zadzwonił do mnie Pan z Orange i zaproponował przejście z VDSL na światło. Dodam, że usługa realizowana jest na łączach obsługiwanych przez Fiberhost w ramach POPC. Przyłączenie do światłowodu miało nastąpić 29.06. 20 czerwca zadzwonił miły Pan z informacją, że mają technika 23.06 w mojej miejscowości i może podłączyć mi wcześniej. Pan przyjechał zaciągnął światłowód i bach nie ma sygnału. Pan więc zaproponował, że zaciągnie nowy światłowód od skrzynki na słupie. Pomogłem, zaciągnięty nowy przewód i bach ... nie ma sygnału.
Technik pojechał a ja otrzymałem SMS o problemach technicznych. (...przepraszamy....skontaktujemy się do 30 dni i takie tam...)
No cóż trudno, żyje się dalej aż tu nagle... 24.06 VDSL padł...
No dobra myślę awaria, deszcz , burze zdarza się...
25.06 zrobiłem zgłoszenie awarii Neostrady i czekam...
26.06 w panelu widzę swoje zgłoszenie ze statusem "Zrealizowana".
Internetu jak nie było tak nie ma.
30.06 otrzymuję telefon, że technicy będą 5.07 i będą u mnie.
Technicy byli podłączyli 2 sąsiadów z tego słupa i pojechali.
6.07 otrzymałem SMS od Orange, że przepraszają i niebawem skontaktuje się ze mną ktoś z FIBERHOST i ustali nowy termin.
Skontaktował się i ustalił 10.07.
Dziś jest 11 i ani widu ani słychu.
Na usługę VDSL złożyłem reklamację i jest aktywna w systemie. Faktura przyszła normalnie...
Podsumowując:
1. Od 24.06.2023 nie mam dostępu do Internetu w technologii VDSL.
2. Nie mam podłączonego światłowodu.
@PiotrT , z tego wynika, że dopóki masz starą umowę, to reklamacja z opisu w regulaminie świadczenia usług multimedialnych Ci przysługuje za każdy dzień nie działania usługi. Zapewne w następnej fakturze będzie to uwzględnione, po rozpatrzeniu zasadnej reklamacji. Natomiast światłowód, dopóki nie ustąpią przeszkody techniczne, co zresztą wynika z każdej zawartej umowy, a Ty jej nie posiadasz na światłowód, dopóty będziesz musiał liczyć się z technicznymi kłopotami i użerką (tak po ludzku mówiąc). Tylko dziwne, że mając opiekuna z racji biznesu, nie ma ten opiekun nic do powiedzenia? Niech ruszy szacowne cztery litery, bo za coś mu płacą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa Neostrada a Orange nic z tym nie robi...
Witam wszystkich,
Mój problem został prawie rozwiązany... ale idzie ku lepszemu.
VDSL działa !!!
Był technik, podłączyłem modem i bach...działa.
Problemem prawdopodobnie było nieskuteczne przesłanie zgłoszenia do techników i zamieszanie związane z FH i niezrealizowanym zleceniem na FTTH. Bo taka jest prawda, że bałagan doprowadził do braku światłowodu, a Orange się pospieszył z info o niepotrzebnym VDSL-u.
Z informacji technika wynika, że port na centrali był uwalony. Czyli według niego to nieszczęsliwy zbieg okoliczności.
Dziekuję użytkownikowi @agat13 za szczególne zaangażowanie w moją sprawę.
Mam nadzieję, że tak jak pisze @bronzub jakoś mi tę przerwę Orange zrekompensuje.
Moje rada dla tych co mają problem - próbujcie róznych rozwiązań... może się uda.
Pozdrawiam wszystkich.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa Neostrada a Orange nic z tym nie robi...
@PiotrT najważniejsze, że działa 🙂