- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada problem z internetem
W istniejących warunkach (nietechniczny użytkownik, dla którego istota problemu jest trudno uchwytna) proponuję poprowadzić sprawę od strony formalnej:
- znaleźć w umowie parametry usługi (prędkość maksymalna, minimalna, zwykle dostępna)
- zrozumieć o co chodzi z pomiarem certyfikowanym (podstawowe informacje zebrałem tutaj)
- w razie potrzeby znaleźć kogoś, kto pomoże zestawić środowisko do takiego pomiaru (instalacja na komputerze, sprawdzenie prawidłowości podłączenia do sieci)
- wykonać jeden lub kilka pomiarów tak, by na ich podstawie udowodnić "stałe lub regularnie powtarzające się istotne rozbieżności" pomiędzy deklarowanymi a faktycznymi parametrami usługi.
- zgłosić reklamację do Orange.
Mając sprawę porządnie podbudowaną od strony formalnej łatwiej będzie sformułować i wystąpić z ewentualnymi roszczeniami. W przeciwnym razie jest zwykła przepychanka "bo uważam że mam źle i na forum napisali żeby coś tam zrobić, ale technik powiedział że u niego wygląda dobrze".
- « Poprzedni
- Następny »