Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neostrada problem z internetem


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 86
  • 121
  • 0

Neostrada problem z internetem

W istniejących warunkach (nietechniczny użytkownik, dla którego istota problemu jest trudno uchwytna) proponuję poprowadzić sprawę od strony formalnej:

- znaleźć w umowie parametry usługi (prędkość maksymalna, minimalna, zwykle dostępna)

- zrozumieć o co chodzi z pomiarem certyfikowanym (podstawowe informacje zebrałem tutaj)

- w razie potrzeby znaleźć kogoś, kto pomoże zestawić środowisko do takiego pomiaru (instalacja na komputerze, sprawdzenie prawidłowości podłączenia do sieci)

- wykonać jeden lub kilka pomiarów tak, by na ich podstawie udowodnić "stałe lub regularnie powtarzające się istotne rozbieżności" pomiędzy deklarowanymi a faktycznymi parametrami usługi.

- zgłosić reklamację do Orange.

Mając sprawę porządnie podbudowaną od strony formalnej łatwiej będzie sformułować i wystąpić z ewentualnymi roszczeniami. W przeciwnym razie jest zwykła przepychanka "bo uważam że mam źle i na forum napisali żeby coś tam zrobić, ale technik powiedział że u niego wygląda dobrze".