- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada prędkość
Witam
Dzisiaj zmieniłem prędkość neostrady z 10 na 20 mb/s, wcześniej jak miałem 10 mb/s to wszystkie testy na xx stronach służących do weryfikacji prędkości łącza wskazywały 10. Teraz jak mam 20 mb/s to nie mogę przekroczyć magicznej bariery 17 mb/s. Router skonfigurowany ok. Mam rozumieć że moje łącze nie pociągnie max czyli te 20 mb/s. Wiem wiem zgodnie z umową jest to prędkośc do 20 mb/s, tylko jak miałem 10 to miałem 10 a nie np. 6 mb/s. Zgłaszać sprawę do orange? Czy ktoś miał może podobną sytuację?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada prędkość
Teraz masz internet od 10Mb/s do 20Mb/s wiec masz wszytko OK.Zgłaszać możesz tylko możesz być obciążony kosztami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada prędkość
Czyli lipka no nic nie będę się wykłócał o 3 mb/s widocznie 10 obsługuje moje łącze z max prędkością, a przy 20 mb/s są straty. Jeśli można tak to sobie tłumaczyć 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada prędkość
@Boski-Allvaro wczytaj się dokładnie w regulamin usługi, prędkość masz do 20 mb, więc nawet gdybyś miał 11 mb/s to też jest to zgodne z regulaminem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada prędkość
wiem że prędkość jest do 20 mb/s tylko jak pisałem wcześniej jak miałem do 10 mb/s to prędkość była 10 mb/s a nie non stop, np. 6 mb/s jeśli była zamułka to zgłaszałem do orange i pach znowu była 10 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada prędkość
Myślę, że możesz skontaktować się w tej sprawie z infolinią Orange i dowiedzieć ile właściwie Twoje łącze może wyciągnąć. Umowy są obecnie takie jak wspomnieli przedmówcy i raczej jeśli warunki techniczne na to nie pozwolą nie będziesz mógł domagać się maksymalnej prędkości, tym bardziej, że obecna jest zgodna z umową. Z tego co wiem w ustawieniach routera (nie wiem jaki posiadasz, ale najczęściej w modelach jest tak, że w przeglądarce należy wpisać 192.168.1.1, wpisać login i hasło - domyślnie: admin) można sprawdzić jakie są parametry łącza tzn. w statystkach xDSL zobaczyć jakie jest tłumienie sygnału, dostępna prędkość w danej lokalizacji i prędkość jaką uzyskał Twój router. Z tego miejsca można już wiele informacji odczytać. 🙂