- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, otrzymałam fakturę z orange za korzystanie z usług na kwotę jak zawsze 109,14 zł.
zdziwiłam się bo poniżej tego rozliczenia znajdywało się kolejne rozliczenie: "Bonifikata za wyłączenie dwustronne usługi" na kwotę 77,24 zł i 28,27zł. Muszę wspomnieć, że miesiąc temu, firma windykacyjna zabloowała mi usługi (zapomniałam o opłatach z orange). O co chodzi?? co mam zrobić?? opłacić? czy może ktoś mi to to wytłumaczyć ??
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgodnie z regulaminem opłaty naliczane są na miesiąc do przodu. Za zablokowaną usługę się nie płaci, bo nie jest dla Ciebie dostarczana. Dlatego na rachunku wstecz abonament był wyzerowany. Gdy blokada jest zdejmowana w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, bonifikata ze wcześniejszej faktury jest korygowana. A korekta pozycji ujemnej jest na plus.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bonifikata za wyłączenie dwustronne usługi
nataliazasuwa napisał(-a):Witam, otrzymałam fakturę z orange za korzystanie z usług na kwotę jak zawsze 109,14 zł.
zdziwiłam się bo poniżej tego rozliczenia znajdywało się kolejne rozliczenie: "Bonifikata za wyłączenie dwustronne usługi" na kwotę 77,24 zł i 28,27zł. Muszę wspomnieć, że miesiąc temu, firma windykacyjna zabloowała mi usługi (zapomniałam o opłatach z orange). O co chodzi?? co mam zrobić?? opłacić? czy może ktoś mi to to wytłumaczyć ??
@nataliazasuwa, usługi to raczej mógł Ci zablokować tylko Orange, windykacja, to już inna "bajka" bo zajmuje się ona wyegzewowaniem roszczenia... i to przechodzimy do treści z faktury...
Te rózne pozycje są ważne, żeby sprawdzić, za co tak naprawdę Orange chce dostać od Ciebie pieniądze, ale zazwyczaj na fakturze znajduje się pozycja podsumowująca na ile łącznie ona opiewa... najczęściej jest też tak że dokumenty zawierają przygotowany druk do opalty na poczcie czy w banku - tam na 100% jest ta właśnie suma...
W razie wątpliwości zawsze warto skontaktować się z BOK - jeżeli masz smartfon i w nim aplikację Mój Orange, to po zalogowaniu się do niej danymi numeru komórkowego za darmo możesz połączyć się z konsultantem - ikona u dołu ekranu ....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zgodnie z regulaminem opłaty naliczane są na miesiąc do przodu. Za zablokowaną usługę się nie płaci, bo nie jest dla Ciebie dostarczana. Dlatego na rachunku wstecz abonament był wyzerowany. Gdy blokada jest zdejmowana w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, bonifikata ze wcześniejszej faktury jest korygowana. A korekta pozycji ujemnej jest na plus.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bonifikata za wyłączenie dwustronne usługi
@Piotrekk85 jak zawsze profesjonalnie 🙂 Nic dodać nic ująć 🙂