- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - połowa prędkości i pytanie o router
@Piotrek66 zostaje zgłoszenie na infolinii lub na czacie. Linia nawet po resecie routera synchronizowała się na poprzednich parametrach. Nie daj się zwieźć, że po stronie operatora ok. Poproś o reset portu na centrali. Daj znać jak poszło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - połowa prędkości i pytanie o router
@ketrasaArtur @agat13 - zgłosiłem sprawę, dokonano resetu portu na centrali. Router zresetowałem, nic nie pomogło. W trakcie kolejnej rozmowy z konsultantem (poprzez WWW, IMO najszybsza forma kontaktu jednak), rozłączyło internet, być może dopiero wtedy resetowano port. Po ponownym resecie routera sytuacja się jednak nie zmieniła, prędkość nadal utrzymuje się na podobnym poziomie. 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - połowa prędkości i pytanie o router
@Piotrek66 sam restart portu niczego nie wnosi do sprawy. Konieczny jest restart DLM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - połowa prędkości i pytanie o router
@agat13 - jestem w trakcie rozmowy z konsultantem. Pan stwierdził, że - to nie żart! - "Można spróbować wymienić router, to czasem pomaga". 😄 Poprosiłem o restart DLM, zobaczymy, czy to coś da.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - połowa prędkości i pytanie o router
Wybaczcie za post pod postem, ale koleś się upiera, że jedynym rozwiązaniem jest wymiana routera 😄 O resecie DLM nie chce słyszeć, bo "to nic nie da", a poza tym "można go zrobić w konfiguracji routera". Ech 😛
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - połowa prędkości i pytanie o router
Nareszcie połączyli mnie z kimś kompetentnym. 😛 Pan sprawdził co się dzieje i faktycznie zauważył problemy po stronie centrali, gdzie też są podobno spadki transferu, więc to pewnie grubszy kłopot. Wezwał technika, ma być w ciągu 36h.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Piotrek66 jak widzisz grunt to wiedzieć czego się chce i jak o to zapytać. Technik zrobi reset i sprawdzi na centrali. Niech określ długość i tłumienie linii. Posprawdza gdzie mogło nastąpić pogorszenie jej jakości i ewentualnie zmieni parę na kablach. Informuj...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada - połowa prędkości i pytanie o router
Wybaczcie, że tak późno piszę, ale dni lecą, brak czasu 🙂 Sprawa zakończyła się tak: pan technik przyjechał dwa dni później, ale nie do mnie, tylko do pobliskiej centrali. Po nagłym, chwilowym braku internetu wszystko wróciło do normy - prędkość pobierania i uploadu (też był jednak zaniżony) wróciła do poprzedniego poziomu. Co ciekawe, technik dzwonił do mnie z pytaniem, czy już wszystko dobrze, bo u niego pokazuje, że są jakieś problemy 😄 Ale już wtedy było u mnie ok.
Dzięki wielkie wszystkim, którzy udzielali się w tym wątku, za pomoc! 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »