Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neostrada 20 problem

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Neostrada 20 problem

@cwaniaky dziwne powino zostac xxxxxxxxx@neostrada.pl ?

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 13
  • 2
  • 0

Neostrada 20 problem

Wydaje mi się że to jest automatycznie dopisywane. Już długo mam neostradę i nigdy nawet nie zauważyłem że dodało się to ipv6 🙂 Więc na pewno nie ja to dopisałem, a to by znaczyło że jest narzucone z góry

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Neostrada 20 problem


cwaniaky napisał(-a):

Wydaje mi się że to jest automatycznie dopisywane. Już długo mam neostradę i nigdy nawet nie zauważyłem że dodało się to ipv6 🙂 Więc na pewno nie ja to dopisałem, a to by znaczyło że jest narzucone z góry


@cwaniaky Jeśli nie możesz zapisać bez /ipv6 to proponuje, wykonanie resetu do ustawień fabrycznych tylko pamiętaj, że potrzebujesz loginu i hasła do Neostrady. 

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 13
  • 2
  • 0

Neostrada 20 problem

Po wykonaniu przywracania login i hasło zostało wpisane samo razem z hasłem. Troszkę tego nie rozumiem ale robiłem to przez stronę livebox'a, może jest gdzieś przycisk do resetu bezpośrednio na urządzeniu? 

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Neostrada 20 problem


cwaniaky napisał(-a):

Po wykonaniu przywracania login i hasło zostało wpisane samo razem z hasłem. Troszkę tego nie rozumiem ale robiłem to przez stronę livebox'a, może jest gdzieś przycisk do resetu bezpośrednio na urządzeniu? 


@cwaniaky Tak jest przycisk resetu http://www.orange.pl/kid,4002313550,id,4002317330,title,Livebox-20-przywracanie-ustawien-fabrycznych...

Jeszcze na temat ipv6

http://www.orange.pl/kid,4002313550,id,4003556161,title,Livebox-20-korzystanie-z-IPv6-,article.html

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 13
  • 2
  • 0

Neostrada 20 problem

Póki co nie ma problemu odkąd przywróciłem ustawienia fabryczne, tyle że kilka razy resetowałem livebox'a. Wydaje mi się ze urządzenie ma jakiś problem z odświeżaniem, bo po restarcie nie ma takich objawów, a po pewnym czasie powracają. W wolnej chwili spróbuję reklamacji liveboxa i zobaczymy jak będzie na innym urządzeniu

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 7
  • 0
  • 0

Neostrada 20 problem

Mam identyczny problem. Chociaż miałem parę miesięcy spokoju, gdyż przerwy w synchronizacji ustały w październiku, tak od nowego roku powróciły i czasem mam 1 lub 2 godziny spokoju, a czasem nie mam minuty między przerwami. Było to zgłaszane we wrześniu i teraz w styczniu. Wszystko sprawdzili, lecz żadnego realnego rezultatu to nie dało.

Highlighted

Poziom 22, Pasjonat
  • 276
  • 699
  • 14

Neostrada 20 problem

Miałem rok temu podobny problem na Neostradzie tzn. też mi synchronizację zrywało na routerze i łączyło ponownie nieustannie co kilkadziesiąt sekund, kilka minut, ale jak zaczynałem korzystać z neta to automatycznie mi zrywało i tak ciągle. Zgłosiłem ten problem poprzez zakładkę zgłoś problem, przyjechali technicy, coś tam na centrali chyba zresetowali, przejrzeli instalację stacjonarną w domu, coś poprawili, stwierdzili, że ok, ale może to wynikać z modernizacji centrali jaką przeprowadzili kilka dni przed wystąpieniem zjawiska i problem faktycznie na kilka dni minął po ich interwencji, ale wrócił. Wyczytałem jednak, że w przypadku np. nowego podłączenia internetu czy resetu centrali router dobrze aby był minimum 10 dni nie wyłączany w celu stabilizacji. Tak zrobiłem i faktycznie po ok. 14 dniach problem z synchronizacją minął gdy łącze ustabilizowało się. Nie wiem czy akurat ten przypadek jest podobny i czy pomoże, ale pomyślałem, że warto napisać. 

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 829
  • 2763
  • 42

Neostrada 20 problem

@cwaniaky

Rozważ proszę, czy któryś z wpisów nie zasłużył na szlachetne miano: 'Zaakceptuj jako rozwiązanie' 🙂

 

Pozdrawiam,
Rafał

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 13
  • 2
  • 0

Neostrada 20 problem

Na szlachetne miano "bubel" zasługuje wasz sprzęt 🙂 Wymieniłem router i problemy ustąpiły. Nie rozumiem jak to jest, że takiej firmie bardziej opłaca się dawać ludziom coś co nie może pracować ciągle, bo się "zapcha", coś co ma służyć jako odbiornik telewizji satelitarnej, a potrzebuje połączenia internetowego, mimo że de facto nie korzysta z niego poza jakąś chorą synchronizacją, niż porządny produkt który będzie cieszył użytkownika swoją funkcjonalnością i żywotnością. Już nie wspomnę o czasie "uruchamiania" każego z tych urządzeń. Gdybym chciał wyłączyć z prądu livebox'a i dekoder, to aby obejrzeć reklamę na polsacie muszę czekać 5 minut, aż obie skrzynki załapią do czego zostały stworzone.