Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowa umowa

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 203
  • 105
  • 4

Nowa umowa

Witam wszystkich użytkowników Forum jako nowy klient Orange. Proszę o odpowiedz jak mogę ,,podejrzeć ,, swoją umowę którą nie dawno zawarłem . Założyłem konto wchodzę w moje dane i mam taki komunikat ; W tej chwili nie posiadasz żadnych umów zawartych w formie elektronicznej ;  w moje dane-podstawowe są moje dane kontaktowe itp. W Polsacie gdy wchodziłem w swoje konto miałem wszystko zapisane np. data zawarcia -końca umowy , okres płatności kwota do zapłaty , możliwość zmiany pakietów itp. Czy to normalne u tego operatora czy jest taki opis umowy tylko ja go nie znajduję.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27215
  • 17944
  • 1208

Nowa umowa

Trochę nie rozumiem sytuacji. Umowa w salonie jest sporządzana w dwóch egzemplarzach. Nawet jeśli był błąd i jest konieczność podpisania aneksu - to i tak jedną kopię musisz podpisać. Pracownik salonu bez Twojego podpisu nie powinien zmieniać jej warunków.

Jeśli chcesz sprawdzić stan na teraz - skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt - jeśli coś się nie zgadza - skontaktuj się z salonem lub na BOK dokup pakiet/złóż reklamację.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Nowa umowa

@balbina12A jak zawierałeś umowę w salonie czy infolinie czy przez stronę ? A poza tym tylko zawierana przez stronę powinna być widoczna.  

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27215
  • 17944
  • 1208

Nowa umowa

Na stronie www widać umowy, które zawarłeś elektronicznie lub dosyć skrótowe informacje.
Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 203
  • 105
  • 4

Nowa umowa

Umowę zawierałem w Salonie więc nie będę miał wglądu w treść umowy? Zależy mi bardzo na sprawdzeniu treści umowy ponieważ nie do końca mam jasność jak wygląda końcowa wersja mojej umowy. W skrócie moja sprawa tak wyglądała, mam jeszcze umowę u innych operatorów na TV i Internet i miła Pani znalazła  ; promocja supernova w dobrej cenie w FunPacku ; i  miesiącami gratis. W kolejnym kroku tworzenia pakietu wyszło tak Neostrada opcja 300 Mb , Usługa TV- Pakiet Optymalny/Technologia  Kablowa i do tego usługa Multi Room , Telefonia Internetowa i Pani wysłała zgłoszenie zawarcia umowy. Spostrzegłem że w opcji Pakiet Optymalny brak kanałów Eleven i po ponownym przeglądzie pakietów wybraliśmy Bogaty ( bez HBO ) za chyba 35 zł. i Pani wysłała ponownie ; poprawioną umowę ; którą system nie mógł w tym dniu przyjąć . W sobotę dostałem z salonu wiadomość że ; uruchomiliśmy pakiet i powinien nie długo zaktualizować się na TV ; Na dzień dzisiejszy nie wiem jaki mam dokładnie pakiet ile będę miał do zapłaty czy dostanę aneks do umowy bo zamiast Pakietu Optymalnego będzie Pakiet Bogaty itp.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27215
  • 17944
  • 1208

Nowa umowa

Trochę nie rozumiem sytuacji. Umowa w salonie jest sporządzana w dwóch egzemplarzach. Nawet jeśli był błąd i jest konieczność podpisania aneksu - to i tak jedną kopię musisz podpisać. Pracownik salonu bez Twojego podpisu nie powinien zmieniać jej warunków.

Jeśli chcesz sprawdzić stan na teraz - skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt - jeśli coś się nie zgadza - skontaktuj się z salonem lub na BOK dokup pakiet/złóż reklamację.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 203
  • 105
  • 4

Nowa umowa

@Piotrekk85 prawdę mówiąc w momencie nie przyjęcia przez system zmiany pakietu i zapewnieniu że w dniu następnym za pewnie system przyjmie i ustawi prawidłowe warunki umowy nie zwróciłem uwagi na aneks który  powinien być utworzony i jak zwróciłeś uwagę podpisany . Spróbuję kontaktu z BOK może uzyskam odpowiedzi na moje wątpliwości