- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam wszystkich użytkowników Forum jako nowy klient Orange. Proszę o odpowiedz jak mogę ,,podejrzeć ,, swoją umowę którą nie dawno zawarłem . Założyłem konto wchodzę w moje dane i mam taki komunikat ; W tej chwili nie posiadasz żadnych umów zawartych w formie elektronicznej ; w moje dane-podstawowe są moje dane kontaktowe itp. W Polsacie gdy wchodziłem w swoje konto miałem wszystko zapisane np. data zawarcia -końca umowy , okres płatności kwota do zapłaty , możliwość zmiany pakietów itp. Czy to normalne u tego operatora czy jest taki opis umowy tylko ja go nie znajduję.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli chcesz sprawdzić stan na teraz - skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt - jeśli coś się nie zgadza - skontaktuj się z salonem lub na BOK dokup pakiet/złóż reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa
@balbina12A jak zawierałeś umowę w salonie czy infolinie czy przez stronę ? A poza tym tylko zawierana przez stronę powinna być widoczna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa
Umowę zawierałem w Salonie więc nie będę miał wglądu w treść umowy? Zależy mi bardzo na sprawdzeniu treści umowy ponieważ nie do końca mam jasność jak wygląda końcowa wersja mojej umowy. W skrócie moja sprawa tak wyglądała, mam jeszcze umowę u innych operatorów na TV i Internet i miła Pani znalazła ; promocja supernova w dobrej cenie w FunPacku ; i miesiącami gratis. W kolejnym kroku tworzenia pakietu wyszło tak Neostrada opcja 300 Mb , Usługa TV- Pakiet Optymalny/Technologia Kablowa i do tego usługa Multi Room , Telefonia Internetowa i Pani wysłała zgłoszenie zawarcia umowy. Spostrzegłem że w opcji Pakiet Optymalny brak kanałów Eleven i po ponownym przeglądzie pakietów wybraliśmy Bogaty ( bez HBO ) za chyba 35 zł. i Pani wysłała ponownie ; poprawioną umowę ; którą system nie mógł w tym dniu przyjąć . W sobotę dostałem z salonu wiadomość że ; uruchomiliśmy pakiet i powinien nie długo zaktualizować się na TV ; Na dzień dzisiejszy nie wiem jaki mam dokładnie pakiet ile będę miał do zapłaty czy dostanę aneks do umowy bo zamiast Pakietu Optymalnego będzie Pakiet Bogaty itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli chcesz sprawdzić stan na teraz - skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt - jeśli coś się nie zgadza - skontaktuj się z salonem lub na BOK dokup pakiet/złóż reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa
@Piotrekk85 prawdę mówiąc w momencie nie przyjęcia przez system zmiany pakietu i zapewnieniu że w dniu następnym za pewnie system przyjmie i ustawi prawidłowe warunki umowy nie zwróciłem uwagi na aneks który powinien być utworzony i jak zwróciłeś uwagę podpisany . Spróbuję kontaktu z BOK może uzyskam odpowiedzi na moje wątpliwości