- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 20 problem
Od kilku miesięcy mam problem z neostradą w opcji 20Mb. Internet co minutę-dwie przestaje działać (w przeglądarce jest komunikat o braku połączenia, ale wifi czy połączenie lokalne działa). Kontaktowałem się już kilka razy z infolinią i najpierw zalecali odłączyć raz na tydzień liveboxa z prądu i sposób działa, tyle że muszę go odłączać codziennie, po czym problem ustaje na jakąś godzinę-dwie. Proponowano też zmianę kanału wifi (co jest bzdurą patrząc na to iż połączenie "po kablu" ma ten sam problem) - bez skutków. W końcu mój dom nawiedzili technicy i wymienili mi dość przestarzały kabel telefoniczny który był podłączony od "puszki" do gniazdka w domu i pomogło na jakiś tydzień-dwa, później sytuacja się powtaża mimo regularnego odłączania liveboxa z sieci. Proponowano mi zmniejszenie prędkości do 10Mb ale nie zgodziłem się, ponieważ przy pobieraniu plików albo nie ma tego problemu albo program sam wznawia połączenie. W każdym bądź razie pobieranie zazwyczaj osiąga 2.0MB/s, a czasami nawet więcej, więc wątpię że jest to spowodowane prędkością internetu, który działa od około roku, a problemy zaczęły się 3-4 miesiące temu. Ma ktoś podobny problem lub pomysł na jego rozwiązanie? I czy jest możliwość odstąpienia od umowy z wyżej wymienionego powodu, bez żadnych kar finansowych itp?
P.S W załączniku efekt próby dodania postu 🙂 Udało się po 5-10 minutach 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 20 problem
Kiedy dzwoniłeś na infolinie, to dostałeś informację że jest zrywana sesja DSL?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 20 problem
Jeśli chodzi o te statystyki to proszę (załącznik), jeśli nie to prosiłbym o informację skąd je wziąć 🙂
Na infolinii nie otrzymałem takiej informacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 20 problem
cwaniaky napisał(-a):Jeśli chodzi o te statystyki to proszę (załącznik), jeśli nie to prosiłbym o informację skąd je wziąć 🙂
Na infolinii nie otrzymałem takiej informacji
@cwaniaky Czyli problem jest po stronie systemu Windows 10.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 20 problem
Problem występuje na dwóch laptopach różnych firm z systemem Windows 10, na komputerze stacjonarnym z Windows 7 oraz na telefonach, gdzie problem objawia się głównie tym, że przeglądarka nie wyrzuca błędu, ale ciągle "myśli" i dopiero po chwili strona się ładuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 20 problem
@cwaniaky A jaki masz zapisane w loginie do Neostrady xxxxxxxxxx@neostrada.pl/ipv6 czy bez ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 20 problem
cwaniaky napisał(-a):Z /ipv6
@cwaniaky to wykasuj /ipv6 i zapisz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Neostrada 20 problem
Po zmianie, zapisaniu i restarcie przywraca /ipv6
- « Poprzedni
- Następny »