- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Jako że zapomniałem o internecie to nie został on opłacony przez 3 miesiące. Transfer został zmniejszony do minimum.
Wczoraj przed 13 dokonałem wpłaty na wszystkie faktury które były do zapłaty i w Mój Orange faktury do zapłacenia zniknęły w ciągu 2 minut lecz odblokowania transferu nie dostałem.
Istnieje możliwość że transfer zostanie odblokowany w weekend? Pieniądze się muszą pewnie zaksięgować a nie wiem czy się to dzieje w soboty.
Pozdrawiam
______________
* Temat przeniesiony z Sieć i dostępność usług - moderator Bartłomiej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Orginal5 ksiegowanie platnosci moze potrwac do 3 dni roboczych.
Tutaj info https://www.orange.pl/omnibook/windykacyjna-blokada-odblokowanie-uslug
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Księgowanie Faktur
@Orginal5 Spróbuj zgłosić to na czacie https:// www.orange.pl/view/kontakt Zrób screena z opłaty i załącz. Ponegocjuj, może się uda
Jak opisał @byczyn_86 w innym miejscu warto poczekać do 10-tej ,bo wtedy po przebrnięciu przez bota odpowiadając, że nie pomógł zostaniesz połączony z konsultantem. Powodzenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Orginal5 ksiegowanie platnosci moze potrwac do 3 dni roboczych.
Tutaj info https://www.orange.pl/omnibook/windykacyjna-blokada-odblokowanie-uslug
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Księgowanie Faktur
Właśnie wszedłem na mój Orange, wczoraj nie miałem żadnych opłat zaległych a teraz pokazuje że jestem zaległy 112 za lipiec... Gdzie płaciłem wrzesień, Sierpień i Lipiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Księgowanie Faktur
@Orginal5 Dlatego warto ustalić to z infolinią po 10-tej. Szkoda marnować czas weekendu i czekać na poniedziałek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Księgowanie Faktur
Mógłbym prosic nr na infolinię? Z tym internetem to strona się będzie ładować wieki a tak to sobie odświeżam ten temat i nie mam problemu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Księgowanie Faktur
https://www.orange.pl/view/kontakt
Tylko dzisiaj poczekaj do 10.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Księgowanie Faktur
@Orginal5 nr na infolinię Orange 510100100, ale spróbuj na czat jak pisał @byczyn_86
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Księgowanie Faktur
Czat za darmo, a za infolinie trzeba placic😜
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »