Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 8
  • 0

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Witam,

Na wstępie chcę zaznaczyć, że jestem wieloletnim klientem Orange. Mam tam kilka usług i jedną z nich był FunPack na który umowa kończyła się w ostatnich dniach sierpnia. Już w maju miałem telefony z propozycją przedłużenia. Po przestudiowaniu oferty na stronie internetowej doszedłem do wniosku że będę kontynuował samą neostradę bo mam również nc+. Chciałem skorzystać z oferty 80Mb/s + karta sim + gadget. W rozmowie z konsultantem Orange wyraźnie zaznaczałem jaka oferta mnie interesuje. Zostałem poinformowany (dysponuję nagraniem całej rozmowy), że teraz tzn w czerwcu możemy podpisać umowę przedłużającą neostradę ale dyspozycja na promocyjną kartę sim może być złożona dopiero po wygaśnięciu aktualnej umowy FunPacka. Pani poinformowała mnie że Orange skontaktuje się ze mną aby to sfinalizować. Nowa umowa została podpisana, stary kontrakt FunPacka dobiegł końca - nikt się ze mną nie skontaktował. Złożyłem reklamację i poinformowano mnie że ani karta sim ani gadget mi się nie należy choć na nagraniu można dokładnie usłyszeć słowa konsultanta który twierdzi inaczej. Operator na swojej stronie internetowej zachęcając do kontaktu z konsultantem pisze - że pomoże on w wyborze najlepszej oferty - niestety mój przykład temu przeczy. Radzę więc wszystkim jeżeli są jakieś  ustalenia prosić o potwierdzenie na maila bo jak widać nagranie rozmowy nie jest wystarczającym dowodem.  I co dalej można z tym zrobić ?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Zgłoś reklamację np. na Mój Orange z prośbą o odsłuchanie rozmowy.
Jak sam masz nagranie, to prześlij je w pliku zip (pliku audio chyba nie dołączysz).

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

19 ODPOW. 19

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Zgłoś reklamację np. na Mój Orange z prośbą o odsłuchanie rozmowy.
Jak sam masz nagranie, to prześlij je w pliku zip (pliku audio chyba nie dołączysz).

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 8
  • 0

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Tutaj jest problem, że Orange ma to samo nagranie ale wyciągają inne wnioski. Twierdzą jak konsultant że to była rezygnacja z części usług więc się nie należy - choć przecież kontrakt do końca był opłacany. Nie przyjmują do wiadomości że na moje konkretne zapytanie co z promocyjnym sim , konsultant odpowiada że teraz (w czerwcu) nie może  być złożona dyspozycja na ten dodatkowy sim a dopiero gdy "zostanę z samą neostradą" to wtedy można to zrobić i przyjdzie karta sim.

To samo mialo dotyczyć gadżetu, tzn teraz (w czerwcu) nie można tego załatwić ale jak będę dostawał kartę sim (pod koniec sierpnia po wygaśnięciu FunPacka)  to dostanę również gadżet. Strasznie to pokrecone, nie mogłem zrozumieć dlaczego wtedy (w czerwcu) nie można było tego jednocześnie zaznaczyć w umowie - teraz już rozumiem, że gdy podpisałem umowę na kolejne 24 miesiące można mi powiedzieć że dodatkowy sim i gadżet nie przysługują choć taka oferta w tym czasie była. Domyślam się że gdybym poczekał na wygaśnięcie starej umowy i podpisywał nową to nie było by problemu i otrzymał bym obydwa bonusy. Niestety tego już konsultant nie powiedział choc od niego właśnie należało by oczekiwać takiej informacji. Ja dostałem inną i tu jest cały problem choć uważam że większy to ten że Orange nie potrafi przyznać się do błędu i wyprostować sprawy bez uszczerbku dla klienta o ktorego tak bardzo zabiega że kontaktuje się na kilka miesięcy przed wygaśnieńciem umowy aby ją przedłużyć. Może ktoś ma jakąś radę jak powinienem dalej postępować ? Do sądu przecież nie pójdę a zrobiony w trąbę też się słabo z tym czuję.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Wydaje mi się, że ktoś proponował Ci starą ofertę Orange Open, gdzie wychodziło po rabatach że abonament będzie za darmo, a może teraz oferty są nieco inne.

Sugerowałbym złożyć odwołanie lub napisanie przez formularz Rzecznika Klienta http://www.rzecznik.klientow.orange.pl/
Anonim

Nie dotyczy

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

@duda0 zrób tak jak pisze @Piotrekk85. Złóż reklamację poprzez załączony formularz. Myślę że sprawa powinna zakończyć się pozytywnie. Trzymam kciuki za pozytywne rozpatrzenie. Daj znać jak poszła reklamacja. 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 8
  • 0

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Dzięki, chyba tak zrobię.Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 8
  • 0

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Nie wiem czy była to stara oferta Orange Open ale na pewno była mozliwość przedłużenia neostrady na 24 miesiące, oferowano do tego kartę Sim z rozmowami do Orange i na stacjonarne oraz wybór gadgetu i taką chciałem zamówić. Dziekuję za sugestię napisania do Rzecznika, zpewnością tak zrobię ale muszę poczekać kilka dni na oficjalne zamkniecie postepowania reklamacyjnego.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Podejrzewam, że chodziło o ofertę "Neostrada z planem komórkowym".
Ale już jej chyba nie ma od końca sierpnia, jest dla osób co mają już neostradę (samą), a nie w wariancie przejścia.
Ale po zgłoszeniu może coś innego Ci zaproponują. Daj znać po wszystkim.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 8
  • 0

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

W mojej sprawie nastapił pozytywny zwrot. Może ktoś przesłuchał uwaznie całe nagranie bo przedwczoraj zadzwoniła pani z Orange i poinformowała mnie, że gadżet zostanie mi przesłany. Już go odebrałem. Promocyjną kartę sim mam również otrzymać ale wymaga to - "przepisania umowy na neostradę". Czekam i dam znać jak wyglądała cała procedura. Jestem więc dobrej myśli, że wszystko zakończy się jednak dobrze.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Konsultantom nie można wierzyć - żądajcie potwierdzenia mailem !

Fajnie, że udało się rozwiązać pozytywnie 🙂