- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja Voip Yealink T23P pod Livebox6
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja Voip Yealink T23P pod Livebox6
Zwiększył bym timeout.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja Voip Yealink T23P pod Livebox6
Dziękuje za propozycję. Na dłuższą chwilę odpuściłem temat z powodu innych obowiązków i prac.
Dzisiaj przy okazji "zabaw" z Akuvox C313W i Yelinkiem T23P uruchomiła się konfiguracja:
Yealink T23p ( Wersja oprogramowania układowego 44.84.0.140, Wersja sprzętu 44.0.0.0.0.0.0, urządzenie podpięte za jednym switchem SG3424, zasilanie zewnętrzne)
Etykieta: Orange/Tp (zakładam, że nie potrzebne)
Nazwa rejestracyjna: -> login czyli numer@neofon.tp.pl
Użytkownik: -> numer bez @Neofon.pl.pl
Hasło: hasło do SIP
Serwer SIP 1: neofon.tp.pl, port UDP, 5060, timeout(czas wygaśnięcia) 1800 lub 3000, liczba ponowień wpisałem 1 lub 3 też działa
Serwer SIP 2: neofon.tp.pl, port UDP, 5060, timeout(czas wygaśnięcia) 1800, liczba ponowień wpisałem 3
Włącz serwer proxy ruchu wychodzącego: włączone/wyłączone -> działa w obu przypadkach
Serwer proxy ruchu wychodzącego 1 i 2: neofon.tp.pl, timeout 1800, port 5060
Nat: wyłączony
Nie wiem dlaczego w listopadzie nie zaskoczyło, fakt jest to drugi telefonik jaki posiadam. Muszę wrócić do drugiej jednostki celem sprawdzenia.
Akuvox C313W (podłączenie Router FB6 - SwitchSG3424 - Swtich POE Cisco - Akuvox)
Rejestrowana nazwa: login -> numer@neofon.tp.pl
Nazwa użytkownika: numer
Hasło: hasło 🙂
Serwer IP: neofon.tp.pl, timeout 1800, port 5060
Wychodzący serwer proxy: wyłączone, wpisane neofon.tp.pl port 5060 w obu miejscach
Rodzaj transportu: UDP
Nat: wyłączony
Można dzwonić i odbierać.
Pierwszy zgłasza się Yealink, spróbuje dodać literki do rejestracji, może zmieni to sytuację.
Aktualizacja:
Działa metoda z dodaniem liter w rejestracji tj numer(litera)@neofon.tp.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja Voip Yealink T23P pod Livebox6
W skrócie 🙂
Odpowiedzią na nurtujące mnie pytanie oraz rozwiązaniem problemu okazało się: ZRESTARTOWANIE Funbox 6.
Telefon ustawiony z powyższymi ustawieniami miejscu został przeniesiony na inna cześć posesji. Nadał był wpięty w odnogę Switch'a SG3424. Nic nie działało, nic nie logowało się. Telefon znów wrócił na pierwotne miejsce i też nie działał....po wielu wielu...złych słowach... Okazało się, że wystarczy uruchomić ponownie Funbox. Telefon w obu miejscach się zalogował po restarcie i działał. Do tej pory (z dwoma wyjątkami: raz nie zadzwonił i raz utracił połaczenie) działa już 3 czy 4 tydzień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja Voip Yealink T23P pod Livebox6
To jest właśnie tajemnicze skonfigurowanie VoIP a la Orange. Nawet jak nic nie podłączysz "dziwnego" to co jakiś czas usługa się "gubi". Wtedy restart modemu FB pomaga. Albo, czasem, wystarczy poczekać i też zaczyna "automagicznie" działać. Moja hipoteza jest taka, że to nawet nie w modemie problem, tylko w samej usłudze, a restart modemu tylko daje jej jakiegoś tajemnego "kopa". To jest maksymalnie wk..., zwłaszcza jeśli próbujesz w tym czasie coś skonfigurować - nigdy nie wiadomo czy problem jest u ciebie czy na serwerze. Ale jak już działa, to zupełnie dobrze, ja jestem z tej usługi mega zadowolony.