Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kiedy i dlaczego tak długo czekam na poprawienie szybkości internetu W umowie mam 80 a odbieram 15

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Kiedy i dlaczego tak długo czekam na poprawienie szybkości internetu W umowie mam 80 a odbieram 15

Witam

Czekam nadal na naprawę, może otrzymam informacje o terminie naprawy ?

Dlaczego zgłaszanie awarii jest płatne zwłaszcza jeśli przyczyna leży po stronie operatora ?

Dlaczego zgłoszenie telefoniczne wymaga cudu. Dotyczy czasu zgłoszenia się operatora ?

Proszę o przekazanie mojego wpisu jak najwyższemu kierownictwu

Pozdrawiam 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Kiedy i dlaczego tak długo czekam na poprawienie szybkości internetu W umowie mam 80 a odbieram 15

Zgłoszenie awarii nie jest płatne. Jest wiele opcji na bezpłatne zgłoszenie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

11 ODPOW. 11

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Kiedy i dlaczego tak długo czekam na poprawienie szybkości internetu W umowie mam 80 a odbieram 15

Zgłoszenie awarii nie jest płatne. Jest wiele opcji na bezpłatne zgłoszenie.
Anonim

Nie dotyczy

Kiedy i dlaczego tak długo czekam na poprawienie szybkości internetu W umowie mam 80 a odbieram 15

@ulkaPokaż statystyki DSL a umowę masz od 20Mb do 80Mb.

Przechwytywanie.PNG


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 181
  • 81
  • 11

Kiedy i dlaczego tak długo czekam na poprawienie szybkości internetu W umowie mam 80 a odbieram 15

1. Nie otrzymasz informacji o termine naprawy, bo takie informacje są blokowane przez UKE

2. Zgłaszanie płatne nie jest, możesz to zrobić przez stronę.

3. Ponieważ masa ludzi dzwoni żeby zawracać głowę z prostymi rzeczami z któymi by sobie sami poradzili. Stąd kolejki

4. Wpis na forum nie ma żadnej siły. Nikomu nie zostanie przekazany. Poza tym kierownictwo nie zajmuje się uszkodzonymi usługami.

 

Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś nt swojego poprzedniego zgłoszenia, spróbuj skorzystać z czatu na orange.pl

Anonim

Nie dotyczy

Kiedy i dlaczego tak długo czekam na poprawienie szybkości internetu W umowie mam 80 a odbieram 15

Chyba że autor tematu został ukarany Platna asysta techniczna?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Kiedy i dlaczego tak długo czekam na poprawienie szybkości internetu W umowie mam 80 a odbieram 15

@Anonim: na płatną asystę trzeba wyrazić zgodę. Nigdy to nie jest karą. Co innego jest opłata za niezasadne wezwanie technika ale to rzadko występuje. Samo zgłoszenie awarii jest bezpłatne.
Anonim

Nie dotyczy

Kiedy i dlaczego tak długo czekam na poprawienie szybkości internetu W umowie mam 80 a odbieram 15

@Piotrekk85Tylko że @ulka napisał w tytule że ma 80Mb a odbiera 15Mb jak by tak było to router by się nie synchronizował. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Kiedy i dlaczego tak długo czekam na poprawienie szybkości internetu W umowie mam 80 a odbieram 15

To sprawdzenie tego nie jest realizowane w ramach płatnej asysty. Nie ma co tym straszyć. Wydaje mi się, że problem jest z dzwonieniem na płatną infolinię. A tu opłata wynika z cennika.
Anonim

Nie dotyczy

Kiedy i dlaczego tak długo czekam na poprawienie szybkości internetu W umowie mam 80 a odbieram 15

Może autor tematu się odezwie w swoje sprawie.


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Kiedy i dlaczego tak długo czekam na poprawienie szybkości internetu W umowie mam 80 a odbieram 15

Co do płatności za reklamację, wystarczy poprosić konsultanta, przy następnej rozmowie, o wyzerowanie połączeń płatnych (w tej konkretnej sprawie). OPL robi to bez większych problemów...