Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kabel światłowodowy po rozwiązaniu umowy

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 83
  • 0

Kabel światłowodowy po rozwiązaniu umowy

Witam.

Jak sprawa wygląda z kablem światłowodowym doprowadzonym do mieszkania w momencie gdy rozwiązujemy umowę? Ktoś przychodzi go zdemontować czy on już tak po prostu zostaje? Serio nie wiem, bo przedtem miałem upc i tam już na etapie budowania porobili takie skrzynki w mieszkaniach więc jedynie co było do roboty to odpiąć kabel koncentryczny od routera a tu nie mam pojęcia jak to wygląda.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 66
  • 257
  • 1

Kabel światłowodowy po rozwiązaniu umowy

Kabel który jest "w ścianie/na ścianie" zostaje u Ciebie, ale w zależności od umowy jaka masz zawartą musisz oddać ONT (jeśli jest)+ router+ patchcord światłowodowy + zasilacze do najbliższego salonu Orange, a jak masz umowę na biznes to czasami jest możliwość do paczkomatu. Jak nie masz swojej kopii umowy to zadzwoń na infolinię i tam podadzą jaka jest procedura dla Twojej konkretnej umowy.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13028
  • 53499
  • 621

Kabel światłowodowy po rozwiązaniu umowy

@gubernator Zostaje, nie usuwa sie infrastruktury po zdjęciu usługi. Możesz o to zawnioskować, ale myślę, że nie zdejmą.. 🙂 bez wizyty technika - asysty płatnej

W cenniku usług serwisowych https://www.orange.pl/omnibook/uslugi-serwisowe-w-orange#dla-klienta#brak#cennik-uslug-serwisowych-w... nie ma nawet takiej pozycji.

W przypadku kabli zewnętrznych, podwieszanych masz prawo wnioskować o usunięcie przyłącza napowietrznego. Tak się działo, gdy klient wykonywał migrację z miedzi na FTTH. Ekipa instalatorów była zobowiązana do zdjęcia podwieszki miedzianej, a druga ekipa techniczna likwidowała zwinięty kabel ze słupa. Instalacji wewnętrznych się jednak nie usuwa...

Jak się uprzesz, możesz zrobić to sam. Kolejna instalacja (następny właściciel lokalu) bedzie musiał przeżyć instalację od nowa 🙂


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 83
  • 0

Kabel światłowodowy po rozwiązaniu umowy

Ok, dziękuję


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 66
  • 257
  • 1

Kabel światłowodowy po rozwiązaniu umowy

Kabel który jest "w ścianie/na ścianie" zostaje u Ciebie, ale w zależności od umowy jaka masz zawartą musisz oddać ONT (jeśli jest)+ router+ patchcord światłowodowy + zasilacze do najbliższego salonu Orange, a jak masz umowę na biznes to czasami jest możliwość do paczkomatu. Jak nie masz swojej kopii umowy to zadzwoń na infolinię i tam podadzą jaka jest procedura dla Twojej konkretnej umowy.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 83
  • 0

Kabel światłowodowy po rozwiązaniu umowy

Ok dziękuję za odpowiedzi, temat zamknięty. Pozdrawiam


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2086
  • 7669
  • 31

Kabel światłowodowy po rozwiązaniu umowy

@gubernator,  co więcej, może będziesz mógł mieć na tym przyłączu usługę od innego dostawcy, o ile mogą świadczyć ją u Ciebie na światłowodzie od Orange. Gdyby tak było i zdecydowałbyś się na takie rozwiązanie, wróć tu i zrelacjonuj czy filmiki lepiej się buforują.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2397
  • 9927
  • 85

Kabel światłowodowy po rozwiązaniu umowy

Cześć @gubernator 

tutaj masz potwierdzenie tego co pisał @tuptus55 w linku Zwrot urządzeń dla usług stacjonarnych https://www.orange.pl/omnibook/zwrot-urzadzen# w punkcie 4 Jakie elementy zestawu przy zwrocie sprzętu trzeba zwrócić po zakończeniu umowy?

Ważne
Jeśli udostępniliśmy Ci urządzenia na czas trwania umowy (urządzenia wypożyczone – modem, dekoder, karta ViaAccess, Smart Wi-Fi Box, terminal ONT) należy je zwrócić w komplecie wraz z elementami zestawu. Więcej informacji w linku
Pozdrawiam 🙂

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13028
  • 53499
  • 621

Kabel światłowodowy po rozwiązaniu umowy

@Pablo5  sprzęt to ważny temat, ale pytanie było zgoła inne..instalacja i  jej "własność" oraz kto za nią odpowiada w trakcie umowy, a kto po...To temat nie do końca jasny. 

Uważam, że wręcz pomijany. 

Jak używasz usługi, to jest w konserwacji operatora...jak przestaniesz, ten sam operator nic z nim nie zrobi, a wręcz nas za te czynności skasuje...jeśli się uprzemy go zlikwidować. Pytanie tylko po co? Oficjalnej procedury nie ma i temat jest w domyśle i decyzji klienta. 

Dlatego obstaje przy swoim ..