Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

KOCHANE ORANGE...


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

KOCHANE ORANGE...

Witam. Jestem użytkownikiem Orange od dłuższego czasu, niestety jestem skazany na akurat ten internet stacjonarny ponieważ tylko kochane Orange jest dostępne na mojej wiosce, wraz ze świetną Neostradą.

Posiadam łącze o prędkości 20mbp/s (Tyle było w jakiejś promocji, ale już nie ma więc jest około 16, bo tak kochany usługodawca zarządził. Oraz router TD-W8950N.

Płacę 60 zł (!!!) za około 12-16mbp/s - miesięcznie. Nie posiadam telefonu stacjonarnego, więc za utrzymanie łącza płacę 30 zł. Za sam internet 30 zł czyli w sumie tyle ile wymieniłem u góry. Co jest śmieszne ponieważ podobno z telefonem jest taniej, ale za telefon i tak trzeba płacić więc to jedno wielkie kłamstwo.

Przechodząc do sedna sprawy: Zgłaszałem w dziale obsługi technicznej sprawę typu - BRAK SYNCHRONIZACJI LINII ADSL. Na co pani powiedziała żebym wyłączył i włączył router. Może pomoże, nie pomogło. Po czym dodała że technik ma 72 godziny na usunięcie usterki, na co ja się tylko zaśmiałem ponieważ wiedziałem jak to będzie wyglądać. Przyjedzie pan z wąsem, wyłączy, włączy, przepnie kable ze sto razy i powie że problemu nie ma.

DROGIE ORANGE, nie róbcie ze swoich klientów idiotów, bo ja na przykład wiem jak to działa, i odpowiedź typu: - może pan coś źle zrobił, proszę spróbować jeszcze raz zresetować!

BRAK SYNCHRONIZACJI WYNIKA TYLKO I WYŁĄCZNIE Z TEGO, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE Z SERWERAMI ALBO POPROSTU Z WASZĄ SIECIĄ, NIE MA TO NIC WSPÓLNEGO Z MOIM ROUTEREM CZY KABLAMI! No ale dobra, wiadomo, ja płacę 60 zł miesięcznie, i nagle nie mam internetu przez 2 minuty. Po czym, okej, może przejdzie. NIE MA ZNOWU PRZEZ 2 GODZINY. Później jest na 30 minut itd. Od paru dni borykam się z tym problemem.

Zwrotu pieniędzy nigdy nie dostałem, za brak internetu przez parę dni nie z mojej winy.

Płacę, żądam. Wymagam. Mam w głębokim poważaniu tłumaczenia że będzie naprawione.
Ciekawa sprawa. Co ja mam zrobić, patrzeć wielki napis: BRAK SYNCHRONIZACJI LINI ADSL w opcjach routera i marzyć o tym że będzie dobrze? Weźcie się stuknijcie porządnie w głowę, bo tylko wasz internet przypomina radiówkę nawet przez kabel ethernet. Tyle lat, i jak zawsze TO SAMO. PROSZĘ WYŁĄCZYĆ I WŁĄCZYĆ. XDDDDDD Mam ochotę czasem wziąć taką dużą cegłę, i biec do najbliższego biura i ciskać w stoiska. Może kiedyś nauczycie się szanować klientów, a nie robić z nich baranów. To nie czasy kiedy Telekomunikacja polska robiła w wała ludzi bo internet to tylko somsiad miał, bo Grażynki i Janusza nie było stać. ALE TO JEST 2017 ROK I INTERNET TO KAŻDY MA.

Musiałem o tym tutaj napisać bo już nie mogłem wytrzymać. Proszę wybaczyć jeżeli kogoś uraziłem tym co napisałem. To jest poprostu prawda. Tak czy siak, niestety jestem skazany na Orange.

Pozdrawiam serdecznie, wasz ukochany klient

 

P.S. Pragnę jeszcze dodać ze strona Orange jest zbugowana, i pewnych rzeczy nie da się zobaczyć, np faktur online. Zapłacone wszystko? A NIE BO JEDNAK MASZ 300 ZŁ DO ZAPŁACENIA BO NIKOMU SIĘ NIE CHCE AKTUALIZOWAĆ TEGO BADZIEWIA XDDDD

 

Przepraszam za podwójnego posta ale nie dało się tego normalnie zamieścić więc musiałem spamować button.

5 ODPOW. 5
Anonim

Nie dotyczy

Dziękuję za świetną jakość łącza!

@OrangeS Jak masz taki problem możesz opisać to do Rzecznika Orange http://www.orange.pl/kim-jest-rzecznik-klientow.phtml


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

KOCHANE ORANGE...

@OrangeS, rozumiem Twoje rozrzewnienie, tylko dlaczego nie skorzystałeś ze wszystkich kanałów? Zgłoszenie/reklamacja/rzecznik... Wiem że dział techniczny i zgłoszenia to czasami jak walka z wiatrakami ale myślę że z każdej sytuacji jest wyjście. Tutaj na forum raczej nie załatwimy Ci naprawy łącza. Jedynie możemy doradzić jak to"ugryźć". Co do serwisu MO i faktur. Korzystasz z nowego, czy ze starego Mój Orange? Księgowanie wpłat odbywa się zwykle od 2 do 4 dni roboczych.

Pozdrawiam
Maciej


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32402
  • 36623
  • 1369

KOCHANE ORANGE...

72h to nie jest czas na usunięcie usterki (jeśli ktoś Ci tak mówi to jest niepoważny). To czas, w którym Orange deklaruje udzielenie odpowiedzi na zgłoszenie techniczne. W niektórych sytuacjach sama odpowiedź i naprawa może potrwać dłużej. (Oczywiście przysługuje Ci odszkodowania za to)

Co do błędów na stronie? Zgłosiłeś je? Saldo też masz na fakturze, to parę miesięcy nie miałeś faktury? Czy zgłaszałeś do BOK problemy?

Poza tym jeśli uważasz, że za 60 zł da się utrzymywać łącze w każdym miejscu to niestety tak idealnie nie jest. Masz określone parametry usługi w umowie. Jeśli ich nie ma, staraj się o odszkodowanie. Wtedy dosyć szybko będzie decyzja: albo naprawa albo BMT.

Jak chcesz poprawy za ileś czasu, zgłoś się na światłowód http://oferty.orange.pl/internet (Orange bardzo mało inwestuje na miedzi)

Warto zainteresować samorząd lokalny, bo podejrzewam że w Twojej gminie jest więcej podobnych osób. A jest sporo unijnej kasy na to - tylko kwestia sprawności samorządu czy potrafi pogadać się z jakimś operatorem.

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

KOCHANE ORANGE...

@OrangeS, znam Twój ból z autopsji, bo mieszkałem w miejscu, w którym żaden operator poza Orange nie chciał zainwestować i zaoferować internetu. Jest sporo takich miejsc w Polsce, gdzie ze względu na niewielką liczbę mieszkańców operator stacjonarny musi raczej "dokładać do interesu" i to, że kilka osób regularnie płaci abonament nie sprawi, że operator zacznie na tym zarabiać. Moim zdaniem to trochę nie na miejscu, że "wieszasz psy" na jedynej firmie oferującej internet w lokalizacji, w której jak można się domyślić "zwrotu z inwestycji" raczej nie ma, no ale pozostawiam Ci to do przemyślenia.

Wracając do meritum... Koledzy wyżej już wspominali o opcjach zgłaszania problemów, a ja chciałbym zapytać czy tak bardzo potrzebujesz internetu stacjonarnego? Sprawdzałeś jak śmiga mobilny? GB w niektórych opcjach całkiem sporo, więc może Ci wystarczy? W miejscach o małym zaludnieniu szybciej będzie rozwijać się mobilny niż stacjonarny...
Anonim

Nie dotyczy

KOCHANE ORANGE...

Może nie trzeba od razu wieszać wszystkich psów na szyi Orange. Też jestem klientem od x lat i miałem akurat Neostradę 20Mb. Ponieważ zrywało, udało mi się zgłosić na infolinii 19393, bo trafiłem na fajnego gościa. Przyjął zgłoszenie, nadano mu numer potwierdzony sms-em i w przeciągu 24 godzin zjawił się technik. Chociaż, zgodnie z regulaminem, czas naprawy bez reklamacji wynosi 72 godz. Na miejscu wprowadził dane do systemu o zmianę na 10Mb i po krótkim czasie dostałem zmianę warunków umowy. A miałem od początku na radiówce 512, potem 1024 jak dobrze pamiętam. Jak zmienili na miedź, "wskoczyłem " najpierw na 10 neo, potem na 20 i hop ze stogu z sianem w dółEmotikon: Mrugający. Ale śmiga teraz jak talalaEmotikon: Bardzo szczęśliwy W zasadzie to zgłoszenie telefoniczne możesz wykonać na technicznym info 510100100 albo bezpłatnie przez aplikację MO https://www.orange.pl/view/kontakt . Lub, jak @Artur radzi, mobilny rozwiązuje wiele patowych sytuacji.