- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku
dlaczego nie chcą się wypowiedzieć ludzie z orange? Mało tego czy walczyc jeszcze z nimi o wymiane kabla od szafy do centrali wymienia 500 metrow?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku
@Patryk88 Nie chodzi, o Port jak widze nie mają zielonego pojęcia o swoje pracy. Domagaj, się o przysłanie człowieka z Orange niech on sprawdzi u ciebie linie, a nie technicy z centrali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku
Patryk88 napisał(-a):
Jestem wkur..... Na Maxa ja chcę korzystać. A oni mnie zlewaja....
Kliencie zlewanie to właściwa forma kontaktu w tej firmie, także odpisywanie na reklamacje tak sobie od rzeczy, jak ci nie działało to i tak nie będzie działać nie ma się czym przejmować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku
@Anonim Przecież dział reklamacji odpisuje na podstawie wpisów od techników, czyli internet dziala.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku
W tej sprawie czyli w jaki sposób są załatwiane reklamacje i co się klientowi odpowiada to mogę napisać, że się kłamie w żywe oczy, właściwie uszy, a ci od reklamacji łącznie z tz. rzecznikiem to tylko przyklepują pisemkiem w którym nie ma odpowiedzi na sedno sprawy tylko takie sobie frazesy nie związane ze sprawą.
To co było i to co jest. Jeszcze mi wychodzące przycieli na sztywno i tak kliencie mam tu nie podskoczysz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku
@Patryk88 Ty masz im nic nie podpowiadać gdzie jest głowica czy punkty łączenia kabli. Tylko pojawiają się u ciebie w lokalu pokazujesz, problem oni sprawdzają, i twierdzą ze wszystko jest OK wychodzą od ciebie ty dzwonisz na infolinie informujesz problem nie został rozwiązany i nie przyjmujesz tej naprawy i zadasz kogoś innego niż tych techników.