Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 43
  • 21
  • 0

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

dlaczego nie chcą się wypowiedzieć ludzie z orange? Mało tego czy walczyc jeszcze z nimi o wymiane kabla od szafy do centrali wymienia 500 metrow?

Anonim

Nie dotyczy

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

@Patryk88 Wymiana kabla to bardzo ciężki temat mi się udało jeszcze za TP wymianę 205m. Temat TV


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 43
  • 21
  • 0

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

Niestety chyba odłącza mi usługę ponieważ zbyt długo nie wiedzą jaka jest przyczyn. Kabla nie wymienia. Ponoć mój modem pokazuje bledy tzw rozczepow linii ze u mnie w lokalu lub lubię równolegle od takiego. A ja nic innego nie mam podłączone tylko funbox i dekoder. Powiedziałem o głowicy tak jak pisałeś to oni mówią że to chodzi o Port tak?

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 43
  • 21
  • 0

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

Jestem wkur..... Na Maxa ja chcę korzystać. A oni mnie zlewaja....
Anonim

Nie dotyczy

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

@Patryk88 Nie chodzi, o Port jak widze nie mają zielonego pojęcia o swoje pracy. Domagaj, się o przysłanie człowieka z Orange niech on sprawdzi u ciebie linie, a nie technicy z centrali.

Anonim

Nie dotyczy

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku


Patryk88 napisał(-a):
Jestem wkur..... Na Maxa ja chcę korzystać. A oni mnie zlewaja....

Kliencie zlewanie to właściwa forma kontaktu w tej firmie, także odpisywanie na reklamacje tak sobie od rzeczy, jak ci nie działało to i tak nie będzie działać nie ma się czym przejmować.

Anonim

Nie dotyczy

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

@Anonim Przecież dział reklamacji odpisuje na podstawie wpisów od techników, czyli internet dziala.

Anonim

Nie dotyczy

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

W tej sprawie czyli w jaki sposób są załatwiane reklamacje i co się klientowi odpowiada to mogę napisać, że się kłamie w żywe oczy, właściwie uszy, a ci od reklamacji łącznie z tz. rzecznikiem to tylko przyklepują pisemkiem w którym nie ma odpowiedzi na sedno sprawy tylko takie sobie frazesy nie związane ze sprawą.

 

medium.png5756079631.png

 

 

 

 

 

 

 

To co było i to co jest. Jeszcze mi wychodzące przycieli na sztywno i tak kliencie mam tu nie podskoczysz.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 43
  • 21
  • 0

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

Głowica czyli gdzie i co? Jak im wytlumaczyc
Anonim

Nie dotyczy

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

@Patryk88 Ty masz im nic nie podpowiadać gdzie jest głowica czy punkty łączenia kabli. Tylko pojawiają się u ciebie w lokalu pokazujesz, problem oni sprawdzają, i twierdzą ze wszystko jest OK wychodzą od ciebie ty dzwonisz na infolinie informujesz problem nie został rozwiązany i nie przyjmujesz tej naprawy i zadasz kogoś innego niż tych techników.