Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jakoś linii błędy prosze o pomoc

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 57
  • 8
  • 0

Jakoś linii błędy prosze o pomoc

Witam wczoraj mi podłączyli neostradę do 80mb.W speedteście 65mb/s pobieranie i około 8mb/s upload

 

Do rzeczy po zalogowaniu się do routera od czasu jak uruchomili usługę miałem:

 

Liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)

 

1 błąd tylko.Do dnia dzisiejszego minął 1 dzień i 1h i już piszę 2 błędy 

 

co zrobić by te błędy nie szły w górę? bo nie chciałbym spadku downloadu mniej niż co teraz mam.Dodam od roku czasu miałem neo 10mb/ale w promocji dali mi 10 drugie czyli 20mb/s.W speedteście miałem około 21mb/s pobieranie a pobieranie pliku 2.1 2.2mb/s i nie wiem ile było błędów bo sie tym nie interesowałem i szło mi zawsze full.

 

Czy odpięcie lapka od kabla ethernet może jakieś błędy powodować?

Co zrobić jeśli w ciągu 10 dni gdy linia będzie się stabilizować zabraknie prądu i mi nasypie błędów? mogą poprzez infolinię orange mi od nowa synchronizację zrobić by od nowa linia szła od 0 błędów?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Jakoś linii błędy prosze o pomoc

@nico999Jeden czy dwa błędy na dobę to żaden problem a teraz jesteś w okresie stabilizacji linii przez 10 dni nic nie wyłączaj i nie grzeb w ustawieniach. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

39 ODPOW. 39
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Jakoś linii błędy prosze o pomoc

@nico999Jeden czy dwa błędy na dobę to żaden problem a teraz jesteś w okresie stabilizacji linii przez 10 dni nic nie wyłączaj i nie grzeb w ustawieniach. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 57
  • 8
  • 0

Jakoś linii błędy prosze o pomoc

ok a co jeśli by mi prądu zabrakło

 

aha i mogę pobierać coś z neta co ma dużo GB w tym czasie?

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Jakoś linii błędy prosze o pomoc

@nico999Możesz normalnie pobierać ile chcesz a co do prądu to nie masz wpływu.   

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 57
  • 8
  • 0

Jakoś linii błędy prosze o pomoc

oki a co do prądu jak by czasami nie było do mam dzwonić do nich by mi znów synchro zrobili linii? 

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Jakoś linii błędy prosze o pomoc

@nico999Nie ma potrzeby dzwonić do nich masz umowę od 20Mb do 80Mb jak linia się zapnie na około 65Mb to tak powinna trzymać przez jakiś czas ale jak coś sypnie większą ilością blendami to może trochę spadnie ale nie przywrócą ci .Jak u mnie tu https://nasz.orange.pl/t5/Światłowód-i-Neostrada/Problem-z-neostradą/m-p/51446

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 57
  • 8
  • 0

Jakoś linii błędy prosze o pomoc

aktualnie mam 2 błędy minęły 2dni i 7h od synchronizacji.Prędkość w speedteście 65mb/s ile błędów musi być by prędkośc spadła? np 20? 30? i czy w ogóle można liczyć na to,że się to ustabilizuje? np 2 błedy mam i na tym zostanie?

 

aha i margines szumu mam 9.1dcb a nieraz zmienia się na 9.0 czy trzeba się martwić?

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Jakoś linii błędy prosze o pomoc

@nico999Nie ma reguły ile będzie błędów wystarczy restart routera i prędkość może być mniejsza.

Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 57
  • 8
  • 0

Jakoś linii błędy prosze o pomoc

to jak to tak? nie no bez ja... 

 

aktualnie mam 65mb/s  no i dlaczego po resecie routera mam mieć np 40mb/s ? 

 

powinno zapiąć się na te 65mb/s 

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Jakoś linii błędy prosze o pomoc

@nico999Już ci pokazywałem wyżej co może się stać nie zwinny moje jak zapiał się router na nowej linii.