- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet szybkość jak z przed potopu
Witam czy to jest normalne że osiągam takie prędkości. Internet mam sam prędkość miała być do 20mb/s tym czasem nie mogę prawidłowo wyświetlić strony, nie mogę pobrać żadnego maila, o wysłaniu też mowy nie ma. co jest granę. internet mam sam i nikomu go nie rozdzielam !!! co mogę zrobić by rozwiązać umowę z Orange przed czasem. Zaznaczę tylko że mieszkam w samym centrum miasta gdzie każda z sąsiednich ulic ma światłowód a moja ulica ma stare kable miedziane położone jeszcze na powietrzu nie pod ziemią jak twierdzą sprzedawcy usług !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet szybkość jak z przed potopu
@zxr11 trzeba zgłosić na infolinii lub na czacie zgłoszenie techniczne, aby sprawdzili co się dzieje z Internetem. Przed zgłoszeniem warto zrobić certyfikowany pomiar: https://pro.speedtest.pl/
Jeżeli masz FunBox-a, to można zainstalować apkę MójFanbox, wykonać analizę sieci i przez apkę wykonać zgłoszenie.
Umowę można zerwać, ale będą konsekwencje finansowe za zerwanie umowy przed okresem oznaczonym, chyba, że masz już umowę na czas nieokreślony, to rozwiązanie umowy z miesięcznym wypowiedzeniem.
Niestety słaby Internet nie jest podstawą do rozwiązania umowy. W Twoim przypadku to tragedia, a niewiele można zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet szybkość jak z przed potopu
Tak jak kolega powyżej napisał zgłoś to na infolinię. Być może to awaria na sieci i nie ma co tragizować. Ewentualnie już na etapie instalacji monter się nie przyłożył i zestawił łącze nie sprawdzając ile wyciąga.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet szybkość jak z przed potopu
Cześć,
@ketrasaArtur ma rację. Trzeba zacząć od diagnostyki. Zarówno łącza jak i modemu. Czy jesteś klientem biznesowym jak wynika to z opisu? Jeśli tak, masz opiekuna, który powinien zareagować na twoje zgłoszenie/reklamacje. Infolinia biznesowa również działa troszkę inaczej od detalicznej. Jaką masz usługę i jaki modem? Zawsze możesz połączyć się z modemem przez przeglądarkę i wpisując adres bramy zrobić własna diagnostykę łącza. Adresy to 192.168.1.1 dla Neo i 10.0.0.1 dla DSL-a. Zrób screeny i wklej tutaj. Zerkniemy na wyniki. Podpowiemy co dalej robić. Piszesz, że usługa działa w centrum miasta. To by sugerowało kiepskie łącze miedziane, bo centrale telefoniczne (na których są wyposażenia szerokopasmowe) znajdują się przeważnie w centrum miasta, więc linia nie powinna być długa do tego stopnia, że tłumienie pozwala osiągnąć 2 Mb/sek zamiast 20-tu
Może warto powalczyć z tą usługą, którą masz obecnie dopóki nie założą w twojej ulicy punktów ostępowych do FTTH?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet szybkość jak z przed potopu
@zxr11 Umowa na 20 mbit/s jest od 10 do 20 mbit/s a ty masz na speedtestach 1-2 mbit więc nie masz zagwarantowanej prędkości z umowy - Radziłbym zgłosić to do Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet szybkość jak z przed potopu
@zxr11 https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Certyfikowany-pomiar-jako%C5%9Bci-%C5%82%C4%85cza-podstawo...
Oczywiście pomiary wykonujesz po kablu, nie po WiFi.