Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Na Wi-Fi komórka działa, a na kompie nie pokazuje sieci

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 9
  • 13
  • 0

Na Wi-Fi komórka działa, a na kompie nie pokazuje sieci

Ja mam cos podobnego ale mam fun box 2.0 nowego a miałem 1.0  i nie wiem czy to cos z kablem albo tym nowym routerem . Juz myślałem ze moze cos z win 10  nieraz mi pokazywało  ze brama domyślna jest niedostępna itd ..zresetyj  karte sieciową i sam nie wiem w czym tkwi problem albo w tym kablu albo w funbox 2.0...Technicy byli juz 2 razy znalezli problem cos w  na dole w pionie i zrobili ale najlepsze jest to że wi fi na komorka pyka a w kompie mi pokazuje nie ma sieci.. od kwietnia tak mi sie robi ze zrywało połączenie i stwierdzili ze ten fun box 1.0 jest do wymiany ale jak mam 2,0 to jeszcze gorzej mi sie robi nie wiem sam co robic bo juz mi sie odechciewa tego internetu bo idą na starych kablach ale dziwne jest to ze pomiar był ok ... albo zmienie na jakies wi fi internet  jak tak bedzie dalej do kwietnia miałem spokuj z awariami to tak sie stało po jakies duzej awari w orange i nie wiem  co jest...chyba ze ten 2.0 ma cos z kablem albo wejsciem

 

 

 

____________

*Post wydzielony do nowego tematu - moderator Wojciech.

18 ODPOW. 18
Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1903
  • 3115
  • 49

Rozłączanie internetu

Cześć,

Powinieneś zrobić diagnostykę karty sieciowej. Skoro wifi działa w miarę poprawnie, to wskazuje, ze router działa dobrze, DHCP nadaje adresy. Może powstawać jakiś konflikt pomiędzy urządzeniem wifi, które pobiera adres taki sam jak i Twój komputer po kablu. Zerknij na menu routera. Tam są wymienione urządzenia wraz z przypisanymi im adresami IP. Zawsze możesz porównać, czy w obu miejscach są takie same (czy na komórce po wifi i w menu routera jest taki sam adres podsieci). Warto sprawdzić w ustawieniach karty sieciowej czy aby nie są wpisane jakieś adresy, czy DHCP jest na auto i po weryfikacji przypisać jakiś adres na stałe. Wcześniej można wykonać testy i zaobserwować we właściwościach karty jak reaguje na wpinanie i wypinanie wtyczki sieciowej, czy pobiera IP i jakie, aby właśnie tego nie nadawać na "sztywno". Problem może być również z kablem eth, który może powodować zwarcie, bądź ma źle dociśnięte żyły we wtyczce i np. jedna nie kontaktuje. Wymień na fabrycznie nowy przed testami. Informuj jak wypadły

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 9
  • 13
  • 0

Rozłączanie internetu

no właśnie też tak mi się zdaje że może być kabel lub wyjście z routera coś tak zauważyłem a jest nowy bo miałem  funbox 1,0 a teraz mam 2,0...kolega ma przywieźć mi pod wieczór kabel to sprawdzę  chyba ze te wyjście coś nie tak

 

_____________

*Wpis poddany edycji - moderator Kinga

Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1903
  • 3115
  • 49

Rozłączanie internetu

W FB2 masz switch 4-portowy. Warto sprawdzić, czy wszystkie gniazda działają, bo nawet jedno uszkodzone, to powód do wymiany sprzętu. Poproś kolegę, aby może zabrał swój sprzęt (laptopa jak ma), abyś porównał wyniki testu.

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 9
  • 13
  • 0

Rozłączanie internetu

własnie wymieniłem na nowy ale jest cos nie tak szybkosc tylko 23 a mialem 44mb

Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1903
  • 3115
  • 49

Rozłączanie internetu

Cześć,

 

Zaloguj się do modemu i w menu sprawdź jakie masz parametry liniowe połączenia i "pochwal się"...zobaczymy

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5832
  • 8812
  • 67

Rozłączanie internetu

@rakson3   Po wymianie czasem trzeba poczekać a by internet się ustabilizował   

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 9
  • 13
  • 0

Rozłączanie internetu

to znaczy co mam podac.... wymieniłem na nowy router bo pozyczyłem od kolegi i wskoczyło u nie go 43mb wiec ten router cos tez był nie tak ale pewnie jak ktos ma tylko do 20mb to bedzie mu pykał

Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1903
  • 3115
  • 49

Rozłączanie internetu

@rakson3 Podaj wszystko. Zacznij od usługi jaka masz (Neo do 20 czy 20-80Mb/sek?). Wejdź do menu 192.168.1.1  (admin/admin lub admin i 8 pierwszych znaków z klucza na naklejce) i w zakładce "wsparcie" sprawdź parametry synchronizacji i stan linii w zakładce "informacje systemowe"- "DSL". Tłumienie , SNR i ilość błędów (jakie?). Jak to sprawdzisz odniesiemy się do info. Możesz screeny zrobić, będzie szybciej...

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 9
  • 13
  • 0

Rozłączanie internetu

Mam do 80mb ale u nas jest slaba linia i stara .Narazie jest ok ten 3 routerScreenshot_2020-07-21 Orange FunBox 2 0.png