- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet VDSL
Próbowałem zmieniać na VDSL i tak zostawiłem na kilka godzin ale nic to nie daje. Po ustawień DSL na auto synchronizacje wykrywa tylko ADSL.
Podjadę do punktu Orange bo akurat niedługo kończy się umowa i spróbuję tam to wyjaśnić oraz wymienię liveboxa na funboxa może to coś zmieni.
Dzięki za rady
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet VDSL
@PajakPL1 może umowę masz podpisaną na VDSL, ale na centrali nie zostałeś nigdy przepięty pod obsługę VDSL, dlatego nie możesz się połączyć. Można jeszcze wezwać technika w tej sprawie, żeby sprawdził możliwość linii, ale może policzyć za asystę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet VDSL
@ketrasaArturnapisał(-a)@PajakPL1 może umowę masz podpisaną na VDSL, ale na centrali nie zostałeś nigdy przepięty pod obsługę VDSL, dlatego nie możesz się połączyć. Można jeszcze wezwać technika w tej sprawie, żeby sprawdził możliwość linii, ale może policzyć za asystę.
Masz rację @ketrasaArtur , może i tak być. Ale popatrz na ostatnie zdanie pierwszego postu @PajakPL1 . Na tej całej "Infolinii" mają chyba wgląd jakiś w te sprawy techniczne?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet VDSL
Kolejny raz kontaktowalem się z infolinią i dalej twierdzą że wszystko z ich strony działa poprawnie. Po opisaniu problemu konsultant stwierdził, że wymiana na funboxa rozwiąże problem a mój router jest zepsuty chociaż nie ma jeszcze tygodnia, nie mówiąc o tym że wszystko oprócz połączenia vdsl na nim działa wyśmienicie. W sobotę odwiedzę punkt i wymienię Liveboxa, jeśli to nic nie da trzeba będzie wezwać technika.
Dzięki jeszcze raz za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet VDSL
@PajakPL1 jak już będziesz po wymianie routera i testach, to daj znać, czy sytuacja się poprawiła i możesz w końcu korzystać z VDSL. Raczej stawiam na problem na centrali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet VDSL
Witam. Jestem po wymianie routera na funboxa 2.0. Sytuacja nie uległa zmianie. Do tego przy okazji wymiany zgłosiłem usterkę, która została wprowadzona do systemu i dzisiaj pojawiła się jako rozwiązana, chociaż nic się nie zmeiniło.
Dzisiaj po raz kolejny kontaktowałem się z konsultatntem i nagle okazało się, że ma on dostęp do parametrów mojego łącza, chociaż wcześniejsze konsultacje kończyły się zapewnieniami, że mam 80 mb na VDSL, a przyczyną tego że mam synchronizacje ADSL jest moj modem.
Konsultatnt poinformował mnie dzisiaj, że mam około 1 km od centrali, a pełne 80 mb na VDSL działa na 800 metrach. Do tego stwierdził, że mam wysokie tłumienie na łączu. Generalnie dostałem informacje, że lepiej nie będzie bo na centrali u nich jest 24 mb na ADSL i spełniają wymogi prędkości z umowy.
Jestem rozczarowany bo przez cały poprzedni tydzień byłem zbywany i niepotrzebnie jechałem po funboxa tylko po to, aby dowiedzieć się że nic to nie dało. Do tego z wykresów wynika, że przy 1 km od centrali powinieniem mieć te 40 mb, co jest sporą różnicą do obecnych 18 - 20, jednak aby to nastąpiło muszą mnie przełączyć na VDSL czego jak widać nie zrobią.
W załączniku zamieszczam parametry łącza z funboxa. Czy rzeczywiście mam aż tak wysokie tłumienie, że nie mogę wycisnąc więcej z tego łącza?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@PajakPL11 tak myślałem, że coś jest kombinowane na centrali. Czyli jak nie zostaniesz wpięty w porty obsługujące VDSL, to będzie dostępu do szybszego internetu. Warunki, jak to technik podaje spełniają, bo VDSL to prędkość od 20 Mbit/s w górę, więc się łapie. Fajne postawienie klienta i wciśnięcie mu posiadanie VDSL.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet VDSL
Dzięki za pomoc. Orange wysłało technika na centrale i przepiął mnie na VDSL. Teraz jest ponad 40 mb czyli tak jak być powinno. Chciałem oznaczyć twój post jako rozwiązanie ale usunęło mi poprzednie konto z tego forum.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet VDSL
@PajakPL12 cieszę się, że jednak udało się problem usunąć i zostałeś podpięty pod pod VDSL.
Jak masz jakieś uwagi do postów lub oznaczenie, to wybierz trzy kropki w górnym rogu postu, a następnie zgłoś i poproś moderatora o oznaczenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet VDSL
@PajakPL12napisał(-a)Dzięki za pomoc. Orange wysłało technika na centrale i przepiął mnie na VDSL. Teraz jest ponad 40 mb czyli tak jak być powinno. Chciałem oznaczyć twój post jako rozwiązanie ale usunęło mi poprzednie konto z tego forum.
W związku z takim obrotem sprawy, @PajakPL12 , myślę sobie, że Twój router TP-Link jednak może być sprawny...
Gratulacje. Bardzo się cieszę, że udało Ci się rozwiązać problem z VDSL.