- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzisiaj w Bydgoszczy internet światłowodowy 100mb/s wyciąga 15 mb/s po kablu. Zgłosiłem reklamację. też ma ktoś podobny problem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet światłowodowy 100mb/s - dzisiaj wyciąga 15 mb po kablu
Tak, kilkukrotnie resetowałem. Zrobiłem test łącza i potwierdza nieprawidłowość. Zgłosiłem reklamację
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet światłowodowy 100mb/s - dzisiaj wyciąga 15 mb po kablu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet światłowodowy 100mb/s - dzisiaj wyciąga 15 mb po kablu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet światłowodowy 100mb/s - dzisiaj wyciąga 15 mb po kablu
@pavlo-p1Ja bym starał się o bonifikatę/odszkodowanie za brak prawidłowo świadczonej usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet światłowodowy 100mb/s - dzisiaj wyciąga 15 mb po kablu
dzięki za info
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet światłowodowy 100mb/s - dzisiaj wyciąga 15 mb po kablu
poczekamy z tą bonifikatą, może to problem chwilowy. Jeśli taki jest, to bonifikaty nie przysługują
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet światłowodowy 100mb/s - dzisiaj wyciąga 15 mb po kablu
pavlo-p1 napisał(-a):poczekamy z tą bonifikatą, może to problem chwilowy. Jeśli taki jest, to bonifikaty nie przysługują
Regulamin świadczenia multimedialnych usług Orange
II Ogólne zasady świadczenia Usług
§ 7.
1. Odpowiadamy za poniesione przez Państwa szkody w związku z naruszeniem przez nas warunków umownych, w tym za przerwy w świadczeniu Usług, jeśli wystąpiły z naszej przyczyny.
2. Jeżeli nie rozpoczęliśmy świadczenia Usługi w uzgodnionym terminie, mogą Państwo żądać kary umownej w wysokości 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej za tę Usługę za każdy dzień przekroczenia tego terminu aż do momentu rozpoczęcia świadczenia Usługi, rozwiązania albo wygaśnięcia Umowy.
3. Jeżeli nastąpiła przerwa w świadczeniu Usługi, mogą Państwo zażądać od nas:
1) zwrotu 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej za tę Usługę za każdy dzień przerwy w jej świadczeniu,
2) kary umownej w wysokości 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej za tę Usługę za każdy dzień przerwy w jej świadczeniu; kara umowna przysługuje, jeżeli czas przerw trwał co najmniej 36 godzin w okresie rozliczeniowym.
V. Jakość i obsługa serwisowa
§ 9
7. Wielkość dostępnego pakietu danych i prędkość przesyłania danych mają wpływ na korzystanie z internetu, w tym z treści, aplikacji i usług dostępnych w internecie.
10. Jednoczesne korzystanie z usług innych niż usługa dostępu do internetu z uwagi na współdzielenie zasobów Sieci mobilnej lub stacjonarnej.
12. Przez prędkość zwykle dostępną rozumiemy prędkość, jaką możecie Państwo uzyskać przez 70 % okresu rozliczeniowego.
13. Zastrzegamy sobie prawo do rozłączania połączenia internetowego (rozłączenie serwisowe) wymagającego ponownej autoryzacji.
Regulamin stosujemy z umowami i aneksami zawartymi od 1 stycznia 2017 r.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet światłowodowy 100mb/s - dzisiaj wyciąga 15 mb po kablu
Taka mapka poglądowa:http://downdetector.pl/status/orange/mapa/
Może się przyda.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »