- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Infolinia a awaria
► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Czy firma Orange ma użytkowników za idiotów? Nie dość, że próbuję dodzwonić się do konsultanta, którego nie ma, bo obsługuje mnie automat, to jeszcze po podaniu danych przychodzi informacja, że przyjedzie instalator rano a jeżeli "awaria", którą zgłaszam (podkreślam, że chcę tylko informację z echa, czy sygnał dochodzi na dany numer, bo nie mam internetu od dwóch dni a podłączenie wszystkich filtrów sprawdziłem) będzie wynosić 39 lub 99 złotych. Zakładka na stronie ma nazwę kontakt a nie zgłoszenie awarii. Ponadto ja nie mogę się skontaktować z nikim z Orange w czasie rzeczywistym. Ciekaw jestem czy w przypadku awarii z winy operatora w godzinach nocnych, gdzie chcę korzystać z internetu a nie mogę zostaną mi odliczone pieniądze za niewykorzystaną usługę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Infolinia a awaria
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Infolinia a awaria
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Infolinia a awaria
A jaki masz router/modem?