Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

I jak nie lubić Orange Światłowód?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

A może jeszcze Orange mógłby informować, że obsługę techniczną danego rejonu prowadzi firma X?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18436
  • 52710
  • 710

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57 jak by przepływ informacji miedzy klientem a technikami był zadowalający jak i realizacja zgłoszeń dobrze wykonanych, to zwykłego użytkownika nie interesowało by jaki podwykonawca realizuje naprawę. W tym przypadku jak najbardziej dobrze by było wiedzieć. Orange pewnie będzie się zasłaniało tajemnicą handlową.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Tajemnica handlowa raczej powinna dotyczyć warunków umowy( finanse) a nie nazwy firmy.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18436
  • 52710
  • 710

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57 spotkałem się, że informacji o nazwie firmy współpracującej z Orange nie mogłem uzyskać, bo to tajemnica handlowa. Sprawa dotyczyła salonu Orange. Najciekawsze w tym wszystkim, że nazwy firmy nie mogłem usłyszeć, ale po podpisaniu dokumentów nazwę firmy można było odczytać z przybitej pieczątki. Wiec gdzie ta tajemnica handlowa, którą konsultant zasłaniał się podczas rozmowy ze mną? Hasło jednak chwytliwe  😁


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2516
  • 9023
  • 45

I jak nie lubić Orange Światłowód?


@ketrasaArturnapisał(-a)

Zrealizowano - ale np. nie skutecznie.


Tego się unika jak ognia bo to bije w statystyki uszkodzeń które są skrupulatnie liczone, raportowane i prezentowane. W korporacjach lubują się w tego typu danych które później można przedstawić prezesom i dyrektorom i wyciągać konsekwencje.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@marder  co do konsekwencji, potwierdzę, to co wcześniej wyczytałem, z moich rozmów z technikami kilka(naście) lat temu, usystematyzowałem swoją wiedzę na temat przyjętej formuły "wspierania się zewnętrznymi wykonawcami", zarówno w obszarze podłączania nowych usług jak i usuwania awarii... faktycznie jest tak, że firma współpracująca ma termin na realizację zlecenia, mieszczący się w terminie w którym Orange ma zrealizować zlecenie, co na przykładzie terminu +48h od przyjęcia przez Orange oznacza dużo mniej niż 48h po stronie firmy faktycznie realizującej prace.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1276
  • 3058
  • 31

I jak nie lubić Orange Światłowód?


@ketrasaArturnapisał(-a)

@PARANOJA to wyjaśnij sytuację, że jest podawana informacja o naprawie uszkodzenia, a usługa dalej nie działa. Wtedy klient dopytuje się co zostało zrobione, skoro miała usługa działać, a dalej nie funkcjonuje. Konsultant najczęściej odpowiada, że naprawa odbyła się, tylko czemu nie skutecznie? Może przyjąć kolejne zgłoszenie.


ale co tu mam wyjaśniac?
oczekujesz że monter ma sie spowiadac przed klientem co dokładnie zrobil? to może od razu niech monter przeprowadzi klientowi szybki kurs nt działania sieci 😂


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2516
  • 9023
  • 45

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Misiek62 Mi tego nie musisz mówić bo pracowałem zarówno po stronie Orange jak i podwykonawcy. Obieg zleceń przebiega elektronicznie i jeśli ktoś w Orange nie przyśnie to informacja o zgloszeniu klienta pojawia się u Dyspozytora podwykonawcy praktycznie zaraz a ten kieruje to do odpowiedniego montera. 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2083
  • 7664
  • 31

I jak nie lubić Orange Światłowód?


@PARANOJAnapisał(-a)


oczekujesz że monter ma sie spowiadac przed klientem co dokładnie zrobil? to może od razu niech monter przeprowadzi klientowi szybki kurs nt działania sieci 😂

Jeżeli klient wyrazi życzenie, to jak najbardziej. A bywa i tak, że to monterowi taki kurs się przyda, cóż że od klienta?


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1276
  • 3058
  • 31

I jak nie lubić Orange Światłowód?


@pirenejnapisał(-a)

@PARANOJAnapisał(-a)


oczekujesz że monter ma sie spowiadac przed klientem co dokładnie zrobil? to może od razu niech monter przeprowadzi klientowi szybki kurs nt działania sieci 😂

Jeżeli klient wyrazi życzenie, to jak najbardziej. A bywa i tak, że to monterowi taki kurs się przyda, cóż że od klienta?


ale to nie koncert zyczen 😝 niestety czasem i trafi sie na człowieka który jest swiezy i dopiero sie uczy, jasne nie powinni tacy sami być wysyłani do pracy