Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

I jak nie lubić Orange Światłowód?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 193
  • 680
  • 1

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Fakt ze Orange trochę miesza z tymi technikami, ale ja mam łącze 1 GB i naprawdę nie mogę narzekac - smiga wzorowo bez awarii.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18409
  • 52636
  • 710

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@agat13 tu słusznie zauważyłeś, że klient który jest informowany, łatwiej z nim jest się dogadać.

@kris68 i oby bez awaryjnie Tobie usługa śmigała.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2506
  • 9006
  • 45

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Oczywiście że w Orange są osoby odpowiedzialne za jakość pracy podwykonawców. Systematycznie są sprawdzane losowo zlecenia instalacji i naprawy. Do tego dochodzą kontrole od reklamacji klientów. W przypadku stwierdzenia uchybień podwykonawca dostaje bardzo bolesne kary, które oczywiście ostatecznie dotykają konkretnych monterów. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18409
  • 52636
  • 710

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Skoro jest nadzór to jednak te kary nie są dotkliwe dla techników, skoro popełniane są kolejne, nawet identyczne błędy.

Może trzeba przeprowadzić szkolenia, jeśli są, to muszą być skuteczniejsze, aby nie doprowadzać do popełnianych błędów.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1272
  • 3044
  • 31

I jak nie lubić Orange Światłowód?


@ketrasaArturnapisał(-a)

@agat13 skoro jest takie rozliczanie ekip współpracujących z Orange, to czemu Orange tak mocno ukrywa, co zostało wykonane. Klient może przecież też podsunąć podpowiedzieć rozwiązanie opisując dokładnie swój problem. Ale jeżeli dostaje lakoniczną odpowiedź o usunięciu usterki, to jak można się odnieść do naprawy? Mógłby być dokładniejszy przepływ informacji.


klienta interesuje czy usługa działa poprawnie i czy została usterka naprawiona a nie co takiego ciekawego robił monter na słupie czy gdzie indziej.
jeżeli zgłaszasz usterkę to nikt nie zabroni Ci zgłosić dodatkowe uwagi.
monter jest rozliczany przez orange a nie przez klienta. i tak powinno być


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18409
  • 52636
  • 710

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@PARANOJA to wyjaśnij sytuację, że jest podawana informacja o naprawie uszkodzenia, a usługa dalej nie działa. Wtedy klient dopytuje się co zostało zrobione, skoro miała usługa działać, a dalej nie funkcjonuje. Konsultant najczęściej odpowiada, że naprawa odbyła się, tylko czemu nie skutecznie? Może przyjąć kolejne zgłoszenie.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2506
  • 9006
  • 45

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@ketrasaArtur Najpierw musi wpłynąć jakieś zażalenie na pracę montera aby Orange się temu bliżej przyjrzał bo niby jak mają wiedzieć że Kowalskiemu ktoś ciągle rozłącza splitter. Udowodnienie  że jest to celowe działanie a nie złośliwość rzeczy martwych to już inna inszość. A że zostało odpisane że działa a nie działa to już kwestia współpracy montera z Dyspozytorem. Jak są wątpliwości to powinien mu kazać iść do klienta i sprawdzić czy działa przy kliencie. Inna sprawa że nie zawsze kogoś można zastać w domu. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18409
  • 52636
  • 710

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@marder to może warto podać wtedy informacje, że naprawa się odbyła, ale bez możliwości sprawdzenia działania usługi u klienta.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2506
  • 9006
  • 45

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@ketrasaArtur Można odpisać, że usługa działa do budynku a klienta nie zastano w domu ale czy to coś zmieni? I tak będzie musiał ponownie zgłaszać awarię jak wróci z pracy i zobaczy że net nie chodzi bo zlecenie już jest zamknięte. A szczegóły uszkodzenia z tego co pamiętam to monter nie musi podawać w opisie. Wystarczy lakoniczne "zrealizowano".


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18409
  • 52636
  • 710

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Zrealizowano - ale np. nie skutecznie.