Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

I jak nie lubić Orange Światłowód?


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12947
  • 53204
  • 617

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57  super, że się udało, mimo drogi od górę.  Teraz zestaw  naprawczy już masz ( czytaj:drabina) więc jesteś ubezpieczony od przyszłych ( tfu, tfu, odpukać...) awarii. 

Oby działało bez przerwy 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52658
  • 710

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57 teraz złóż reklamacje i domagają się zmniejszenia opłaty na abonament, za czas braku świadczenia usługi. Zakładam, że kontakt do technika, który tak sprawnie naorawił uszkodzenie uzyskałeś.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@ketrasaArtur  tak też zrobiłem wczoraj przez czat z konsultantem. Opłatę (1,50 Pln za kontakt z infolinią-cały czas uważam to za bzdurę- anulowano, w sprawie bonifikaty pani konsultantka czeka na zamknięcie przez techników reklamacji. A w ogóle dzięki za odzew w tej sprawie i Wszystkim użytkownikom NO Wszystkiego Najlepszego z okazji Świat Wielkanocnych.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52658
  • 710

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57 jeszcze dodam dla jasności, opłata 1,5 za połączenie z infolinią dotyczy połączeń z oferty na kartę. W przypadku połączenia z numeru abonamentowego opłata wynosi 29 groszy za minutę połączenia. Dlatego jak ktoś nie chce się bawić w reklamacje zwrotu kosztów, to lepiej połączenia wykonywać z numeru innego operatora lub z oferty na kartę. Wtedy można się spodziewać dokładnej wysokości opłaty za połączenie z infolinią.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 500
  • 2074
  • 4

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Moim zdaniem  to nie rozwiązuje sprawy bo wcześniej czy później i tak kolegę odłączą.....niestety orange jak kiedyś neostrada zdaje się mieć monopol na światłowód u mnie świadczy usługi w oparciu o infrastrukturę lokalnego operatora, nie idę do lokalnego bo nie wiem jaki dają modem a ludzie narzekają na niego bardziej niż na orange ;D ciekawi mnie tylko czy kiedyś będzie tak jak z sieciami komórkowymi  że mając infrastrukturę będzie sobie można wybrać operatora "końcowego":))


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@ketrasaArtur  dzwoniłem z telefonu abonamentowego . W MO natychmiast pojawiła sie opłata 1,50 PLN ponad abonament. Czy tak czy siak pani konsultant anulowała opłatę.

Anonim

Nie dotyczy

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57 można opłaty za połączenia z BOK uważać za bzdurę ale tak jest. Operator umieszcza to w cenniku oferty. Jak jest sprawą reklamacyjną to rzeczywiście anulują. Dodam, że Orange nie jest jedynym operatorem co nalicza taka opłatę 


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2509
  • 9013
  • 45

I jak nie lubić Orange Światłowód?

@Kierus57 Jakaś kuriozalna sprawa. Żaden monter wykonując swoją pracę nie powinien nikogo wypinać ze splittera jeśli nie ma na to zlecenia. A jeśli ma problemy z myśleniem to niech zmieni zawód.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

I jak nie lubić Orange Światłowód?

Aby nie było za pomarańczowo, wczoraj powtórka z rozrywki. Wracam z pracy, ok. 13 i znów ktoś mnie wypiął / żle wpiął do splittera. Dzwonię do technika z tego rejonu, on nic nie wie o żadnych pracach na mojej ulicy. Po rozmowie z inteligentnym Maxem i ostrzeżeniem, że mogę zapłacić za wizytę technika, przyjmuje moje zgłoszenie. Dzwonie powtórnie do technika, pytam czy może by przyjechał, bo zgłoszenie przyjęte odpowiada, że jest ono jeszcze nie przydzielone konkretnej osobie , ale czas na naprawę to 24h czyli sobota i niedziela. Na moją uwagę , że w niedziele nie pracujecie odpowiada, że pracują. Jeśli nie będzie mnie w sobotę, to przyjadą w niedziele. Pytam, czy poradzą sobie bez mojej obecności w lokalu, gdzie jest ONT- tak, to nie jest problem. Dobra. Dzisiaj telefon od technika , jest w drodze na miejsce, wyjaśniam mu problem z wyłączaniem mnie ze  splittera, mniej więcej przekazuję miejsce na splitterze , gdzie mnie włączono. Pytam, czy poradzi sobie bez mojej obecności i dostępu do lokalu. Otrzymuję zapewnienie , że to nie jest problem, znajdzie mój wtyk w splitterze. Po 15 min telefon od technika. Jednak sobie nie poradzi bez dostępu do lokalu. Mówię mu, że będę dopiero wieczorem, ale mogę być do dyspozycji w niedzielę. Odpowiedz brzmi- w niedzielę nie pracuje i proponuje poniedziałek. Nie napiszę co sobie pomyślałem. Szmira w wykonaniu Orange i ludzi najemnych pracujących dla tej firmy trwa nadal. Ile razy ten sam numer może się zdarzyć. Jak widać może n razy.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2080
  • 7653
  • 31

I jak nie lubić Orange Światłowód?

... a może ... inni szatani są tam czynni?