- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@Kierus57 super, że się udało, mimo drogi od górę. Teraz zestaw naprawczy już masz ( czytaj:drabina) więc jesteś ubezpieczony od przyszłych ( tfu, tfu, odpukać...) awarii.
Oby działało bez przerwy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@Kierus57 teraz złóż reklamacje i domagają się zmniejszenia opłaty na abonament, za czas braku świadczenia usługi. Zakładam, że kontakt do technika, który tak sprawnie naorawił uszkodzenie uzyskałeś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@ketrasaArtur tak też zrobiłem wczoraj przez czat z konsultantem. Opłatę (1,50 Pln za kontakt z infolinią-cały czas uważam to za bzdurę- anulowano, w sprawie bonifikaty pani konsultantka czeka na zamknięcie przez techników reklamacji. A w ogóle dzięki za odzew w tej sprawie i Wszystkim użytkownikom NO Wszystkiego Najlepszego z okazji Świat Wielkanocnych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@Kierus57 jeszcze dodam dla jasności, opłata 1,5 za połączenie z infolinią dotyczy połączeń z oferty na kartę. W przypadku połączenia z numeru abonamentowego opłata wynosi 29 groszy za minutę połączenia. Dlatego jak ktoś nie chce się bawić w reklamacje zwrotu kosztów, to lepiej połączenia wykonywać z numeru innego operatora lub z oferty na kartę. Wtedy można się spodziewać dokładnej wysokości opłaty za połączenie z infolinią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
Moim zdaniem to nie rozwiązuje sprawy bo wcześniej czy później i tak kolegę odłączą.....niestety orange jak kiedyś neostrada zdaje się mieć monopol na światłowód u mnie świadczy usługi w oparciu o infrastrukturę lokalnego operatora, nie idę do lokalnego bo nie wiem jaki dają modem a ludzie narzekają na niego bardziej niż na orange ;D ciekawi mnie tylko czy kiedyś będzie tak jak z sieciami komórkowymi że mając infrastrukturę będzie sobie można wybrać operatora "końcowego":))
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@ketrasaArtur dzwoniłem z telefonu abonamentowego . W MO natychmiast pojawiła sie opłata 1,50 PLN ponad abonament. Czy tak czy siak pani konsultant anulowała opłatę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@Kierus57 można opłaty za połączenia z BOK uważać za bzdurę ale tak jest. Operator umieszcza to w cenniku oferty. Jak jest sprawą reklamacyjną to rzeczywiście anulują. Dodam, że Orange nie jest jedynym operatorem co nalicza taka opłatę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
@Kierus57 Jakaś kuriozalna sprawa. Żaden monter wykonując swoją pracę nie powinien nikogo wypinać ze splittera jeśli nie ma na to zlecenia. A jeśli ma problemy z myśleniem to niech zmieni zawód.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
Aby nie było za pomarańczowo, wczoraj powtórka z rozrywki. Wracam z pracy, ok. 13 i znów ktoś mnie wypiął / żle wpiął do splittera. Dzwonię do technika z tego rejonu, on nic nie wie o żadnych pracach na mojej ulicy. Po rozmowie z inteligentnym Maxem i ostrzeżeniem, że mogę zapłacić za wizytę technika, przyjmuje moje zgłoszenie. Dzwonie powtórnie do technika, pytam czy może by przyjechał, bo zgłoszenie przyjęte odpowiada, że jest ono jeszcze nie przydzielone konkretnej osobie , ale czas na naprawę to 24h czyli sobota i niedziela. Na moją uwagę , że w niedziele nie pracujecie odpowiada, że pracują. Jeśli nie będzie mnie w sobotę, to przyjadą w niedziele. Pytam, czy poradzą sobie bez mojej obecności w lokalu, gdzie jest ONT- tak, to nie jest problem. Dobra. Dzisiaj telefon od technika , jest w drodze na miejsce, wyjaśniam mu problem z wyłączaniem mnie ze splittera, mniej więcej przekazuję miejsce na splitterze , gdzie mnie włączono. Pytam, czy poradzi sobie bez mojej obecności i dostępu do lokalu. Otrzymuję zapewnienie , że to nie jest problem, znajdzie mój wtyk w splitterze. Po 15 min telefon od technika. Jednak sobie nie poradzi bez dostępu do lokalu. Mówię mu, że będę dopiero wieczorem, ale mogę być do dyspozycji w niedzielę. Odpowiedz brzmi- w niedzielę nie pracuje i proponuje poniedziałek. Nie napiszę co sobie pomyślałem. Szmira w wykonaniu Orange i ludzi najemnych pracujących dla tej firmy trwa nadal. Ile razy ten sam numer może się zdarzyć. Jak widać może n razy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
I jak nie lubić Orange Światłowód?
... a może ... inni szatani są tam czynni?