- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam!
Nie można wejść zalogować się na stronę orange.pl do usługi VDSL-a ponieważ wyświetla błąd http 405 czym może to być spowodowanie proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@AnonimPlanowane są prace konserwacyjne. Polecam zobaczyć w poniedziałęk powinno być już wtedy wszystko OK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HTTP Błąd 405
@Anonim Sprawdź w innej przeglądarce, może to błąd w konfiguracji programu lub złośliwe oprogramowanie. U mnie wszystko z tą stroną śmiga 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HTTP Błąd 405
Firefox i Chrome to samo a mam oprogramowanie Eset-a Nie mam wirusów chyba z konsultantem ustawiany czy można coś z tym zrobić błędem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
HTTP Błąd 405
A nie są prace planowe na stronie Orange?
W poniedziałek po 7 się skończą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@AnonimPlanowane są prace konserwacyjne. Polecam zobaczyć w poniedziałęk powinno być już wtedy wszystko OK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś