Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Grievnace Redressal


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 12
  • 0

Grievnace Redressal

How to register a complaint with orange via email in English.

Recently bought Fiber Optic Home Internet from Orange and the Sales advisor suggested that we get our Mobile which was Prepaid also converted to Contract as part of the deal as the same would be economical. We agreed for the same. However my Prepaid number had balance which the advisor suggested to be adjusted with our first bill. My first bill has come and have tried calling my advisor multiple times but he is not taking calls. Once he picked and suggested that will get back in 10 mins but never did. On sms also he has not responded.

 

Please suggest the way forward

 

Jak zarejestrować skargę w Orange za pośrednictwem poczty elektronicznej w języku angielskim.

Niedawno kupiłem Domowy Internet Światłowodowy od Orange, a doradca ds. Sprzedaży zasugerował, 
aby przenieść w ramach tej samej umowy także numer komórkowy na kartę, ponieważ to się opłaci.
Zgodziłem się na to. Jednak mój numer przedpłacony miał saldo, które doradca zasugerował,
mogło być użyte na poczet pierwszego rachuneku nowej umowy.
Przyszedł mój pierwszy rachunek i wielokrotnie próbowałem dzwonić do mojego doradcy,
ale on nie odbiera telefonów. Kiedyś odebrał i zasugerował, że oddzwoni za 10 minut,
ale tego nie zrobił. Na sms też nie odpowiedział. Proszę zasugerować dalsze działania

________________
* Dodano tłumaczenie użytkownika @j131  – moderator Kinga

3 ODPOW. 3

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6637
  • 27247
  • 217

Grievnace Redressal

@bijitgohain: I understand your problem well because I did exactly the same. However, AFAIK, there is no option to actually transfer the prepaid balance to your new account. The only option I was offered was to give the balance back to me via bank transfer. Moreover, this could only be arranged by visiting the official Orange sale office. There was no fuss, they did the paperwork swiftly but there is one catch: there is a fee associated with this service, and the fee is quite high: in my case the balance was ca. 50PLN, the charged fee was 20PLN. YMMV of course, but I am afraid you will not be able to fix this through BOK, you will have to visit the office.

I tried to get Orange attention regarding this matter here (in Polish, but essentially suggesting the solution you described):

https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/Rozliczenie-%C5%9Brodk%C3%B3w-na-karte-przy-zawieraniu-umowy-...

but so far no feedback from the provider.

 

@bijitgohain: Dobrze rozumiem twój problem, ponieważ zrobiłem dokładnie to samo.  
Jednak, AFAIK (As far as I know - O ile wiem, o ile mi wiadomo),
nie ma możliwości faktycznego przeniesienia przedpłaconego salda na nowe konto.
Jedyną opcją, jaką mi zaproponowano, było zwrócenie mi salda przelewem bankowym.
Co więcej, można to było załatwić tylko odwiedzając oficjalne biuro sprzedaży Orange.
Nie było zamieszania, załatwili papierkową robotę szybko, ale jest jeden haczyk:
z tą usługą wiąże się opłata, a opłata jest dość wysoka: w moim przypadku
saldo było ok. 50 zł, pobrana opłata 20 zł.
Oczywiście YMMV (Your Mileage May Vary - w twoim przypadku może być inaczej), ale obawiam się,
że nie będziesz w stanie tego załatwić przez BOK, będziesz musiał odwiedzić biuro. W tym miejscu starałem się zwrócić uwagę Orange w tej sprawie
(po polsku, ale zasadniczo sugerując rozwiązanie, które opisałeś): https: //nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/Rozliczenie-%C5%9Brodk%C3%B3w-na-karte-przy-zawieraniu-umowy -... ale jak dotąd brak informacji zwrotnej od dostawcy.

________________
* Dodano tłumaczenie z Google – moderator Kinga


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 12
  • 0

Grievnace Redressal

Hey 

Thanks for the information , 

In my case the Sales Advisor confirmed that he can cash out the balance or adjust the complete amount against future invoices without mentioning about any fees involved. As i said he mentioned the complete amount would be transferred.

Sorry to say but as an expat - i am feeling that selecting orange as a service provider is a big mistake, 

- They dont have an english speaking customer service

- In the outlets, the proficiency level is poor (atleast incse of Wroclaw - in and around Rynek) as i visited multiple outlets.

- Seems the advisors misguide...

 

Its not a loss of money but the loss of trust -- guess would not recommend Orange to my incoming colleagues

 

Hej

Dzięki za informację ,
W moim przypadku Doradca Sprzedaży potwierdził, że może wypłacić saldo lub skorygować całą kwotę 
z przyszłymi fakturami, nie wspominając o jakichkolwiek opłatach. Jak powiedziałem, wspomniał,
że cała kwota zostanie przelana. Przykro mi to mówić, ale jako emigrant - czuję, że wybranie Orange jako dostawcy usług to duży błąd, - Nie mają obsługi klienta mówiącej po angielsku - W punktach sprzedaży poziom biegłości języka angielskiego jest niski (co najmniej we Wrocławiu - na Rynku
i jego okolicach), ponieważ odwiedziłem wiele punktów. - Wydaje się, że doradcy wprowadzają w błąd ... To nie strata pieniędzy, ale utrata zaufania - chyba nie poleciłbym Orange moim przyjeżdżającym kolegom

________________
* Dodano tłumaczenie z Google – moderator Kinga


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6637
  • 27247
  • 217

Grievnace Redressal

@bijitgohain: well, in my case the Sales Advisor (otherwise very friendly and compentent) also forgot to mention the fee. I totaly agree with you: it is actually a big loss on their part, it is ridiculous to charge this fee on a contract worth hundred times more. This should really be automatically transferred to the new contract. I do not understand how can they not see this.

With regard to the quality of English at sales offices in Wroclaw - I can't help with that - but IMHO the best option for you would be to ask an English-speaking friend to help you on site.

Good luck with your "fight".

 

@bijitgohain: cóż, w moim przypadku doradca sprzedaży (poza tym bardzo miły i kompetentny) 
również zapomniał wspomnieć o opłacie. Całkowicie się z Tobą zgadzam: to w rzeczywistości duża strata
z ich strony, absurdalne jest pobieranie tej opłaty od kontraktu wartego sto razy więcej.
Powinno to zostać automatycznie przeniesione do nowej umowy.
Nie rozumiem, jak mogą tego nie widzieć. Jeśli chodzi o jakość języka angielskiego w biurach sprzedaży we Wrocławiu
- nie mogę w tym pomóc - ale IMHO (In My Humble Opinion - moim skromnym zdaniem) najlepszą
opcją dla Ciebie byłoby poproszenie anglojęzycznego znajomego o pomoc na miejscu. Powodzenia w twojej „walce”.

________________
* Dodano tłumaczenie z Google – moderator Kinga