- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
08-02-2018
19:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-02-2018
19:40
Funbox
Witam, jestem klientem Orange(wcześniej neostrady), nigdy nie miałem funboxa i Liveboxa, bo mam swój router, ale teraz przeszedłem na Orange Love i okazuję się, że Funbox jest potrzebny, a umowę kurier już zabrał podpisana. Czy jest możliwość podpisania aneksu na dzierżawę funboxa czy muszę odstępować od umowy i jeszcze raz zamawiać razem z funboxem?
Etykiety:
10 ODPOW. 10
08-02-2018
20:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-02-2018
20:00
Funbox
@piotreks23, troszkę mnie dziwi, że miałeś neostradę bez modemu, bo w początkowym jej stadium otrzymałem Liveboxa, którego przy kolejnym aneksie na FunBoxa musiałem zdać w ciągu 14 dni od podpisania aneksu. Co , nie proponowali nic? Masz do dyspozycji czat dostępny od godz. 7:00 do 21:30, aplikację, albo numer 510100100, by rozwiać Twoje wątpliwości (zakładka Kontakt). Do Orange Love przysługuje Ci modem Orange.
08-02-2018
20:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-02-2018
20:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-02-2018
20:49
Funbox
Wariant z tv, prędkość do 20. Nie ma w moim miejscu zamieszkania światłowodu jeszcze.
08-02-2018
20:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-02-2018
20:51
Funbox
No nie proponowali wcześniej modemu, a że nie potrzebowałem, to się nie upominałem. Na czacie napisali, że proszę zadzwonić na infolinię. Tak też zrobię, ale nie chcę, żeby mi wciskali kit, jak może ktoś miał podobną sytuację i ja pozytywnie rozwiązał .
08-02-2018
20:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-02-2018
20:51
Funbox
A masz dekoder już? Masz odebrać z salonu czy będzie technik u Ciebie?
08-02-2018
20:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
08-02-2018
20:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-02-2018
22:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-02-2018
22:27
Funbox
Witam. Jeżeli kogoś intersuje moj post to przedstawiam jego kolejną część. Byłem w salonie, opowiedziałem swoją sytuację, po czym dostałem odpowiedź, ze musze najpierw zadzwonić na infolinię, oni zrobia zgloszenie i będzie mozna odebrac router w punkcie. Myślę sobie, o fajna sprawa, szybko pójdzie:) to dzwonie, mowie o co chodzi na infolini, w odpowiedzi slysze, no rozumiem Pana sytuacje, to przelaczam na dzial techniczny. W dziale technicznym mowie o co chodzi, po czym dostaje odpowiedz, ze oni tylko moga zrobic zgloszenie, jezeli mialem wcześniejrouter(i sa zdziwieni, ze jak moglem nie miec od nich przez tyle lat routera?)i ostatecznie dostalem odpowiedz, ze w punkcie musza mi wydac taki router, zebym mogl korzystac z uslugi, a jak nie beda chcieli, to niech przy mnie pracownik orange dzwoni na infolinie i uzgadnia, a nie ja. Wiec ide do orange i mowie jaka jest sytuacja. Wiecie jaka dostalem odpowiedz? Ze oni nie maja takich mozliwosci i musze sie udac do jakiegos salonu firmowego w Warszawie. Mam juz tego dosyc, gdyby ktos wyzej z orange czytal to bym sie spalil ze wstydu. Ale trudno, pojade do salonu firmowego i opowiem co dalej, bo mam przeczucie, ze znowu gdzies mnie odeślą.
09-02-2018
22:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »