Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Funbox

Witam, jestem klientem Orange(wcześniej neostrady), nigdy nie miałem funboxa i Liveboxa, bo mam swój router, ale teraz przeszedłem na Orange Love i okazuję się, że Funbox jest potrzebny, a umowę kurier już zabrał podpisana. Czy jest możliwość podpisania aneksu na dzierżawę funboxa czy muszę odstępować od umowy i jeszcze raz zamawiać razem z funboxem?
10 ODPOW. 10
Anonim

Nie dotyczy

Funbox

@piotreks23, troszkę mnie dziwi, że miałeś neostradę bez modemu, bo w początkowym jej stadium otrzymałem Liveboxa, którego przy kolejnym aneksie na FunBoxa musiałem zdać w ciągu 14 dni od podpisania aneksu. Co , nie proponowali nic? Masz do dyspozycji czat dostępny od godz. 7:00 do 21:30, aplikację, albo numer 510100100, by rozwiać Twoje wątpliwości (zakładka Kontakt). Do Orange Love przysługuje Ci modem Orange.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38746
  • 1388

Funbox

Jaki to wariant Love z tv czy bez? Jaką masz prędkość neo?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Funbox

Wariant z tv, prędkość do 20. Nie ma w moim miejscu zamieszkania światłowodu jeszcze.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Funbox

No nie proponowali wcześniej modemu, a że nie potrzebowałem, to się nie upominałem. Na czacie napisali, że proszę zadzwonić na infolinię. Tak też zrobię, ale nie chcę, żeby mi wciskali kit, jak może ktoś miał podobną sytuację i ja pozytywnie rozwiązał .

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38746
  • 1388

Funbox

A masz dekoder już? Masz odebrać z salonu czy będzie technik u Ciebie?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Funbox

Dekoder mi dostarczył kurier z umową wczoraj

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38746
  • 1388

Funbox

To musisz na BOK się skontaktować. Tam Ci powiedzą co i jak.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

Funbox

Witam. Jeżeli kogoś intersuje moj post to przedstawiam jego kolejną część. Byłem w salonie, opowiedziałem swoją sytuację, po czym dostałem odpowiedź, ze musze najpierw zadzwonić na infolinię, oni zrobia zgloszenie i będzie mozna odebrac router w punkcie. Myślę sobie, o fajna sprawa, szybko pójdzie:) to dzwonie, mowie o co chodzi na infolini, w odpowiedzi slysze, no rozumiem Pana sytuacje, to przelaczam na dzial techniczny. W dziale technicznym mowie o co chodzi, po czym dostaje odpowiedz, ze oni tylko moga zrobic zgloszenie, jezeli mialem wcześniejrouter(i sa zdziwieni, ze jak moglem nie miec od nich przez tyle lat routera?)i ostatecznie dostalem odpowiedz, ze w punkcie musza mi wydac taki router, zebym mogl korzystac z uslugi, a jak nie beda chcieli, to niech przy mnie pracownik orange dzwoni na infolinie i uzgadnia, a nie ja. Wiec ide do orange i mowie jaka jest sytuacja. Wiecie jaka dostalem odpowiedz? Ze oni nie maja takich mozliwosci i musze sie udac do jakiegos salonu firmowego w Warszawie. Mam juz tego dosyc, gdyby ktos wyzej z orange czytal to bym sie spalil ze wstydu. Ale trudno, pojade do salonu firmowego i opowiem co dalej, bo mam przeczucie, ze znowu gdzies mnie odeślą.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38746
  • 1388

Funbox

To złóż reklamację, wtedy jest więcej opcji.