- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox internet kablowy spadek prędkości
Tak mam telefon stacjonarny ale do niego kabel idzie z routera funbox. No właśnie dziwne że nikt nie grzebał i z dnia na dzień spadła ta prędkość od kilku lat pobieranie miałem 700-900 KB/S i nagle chciałem pobrać coś ostatnio i max 200kb/S mam i nic się nie zmienia. Chciałem film obejrzeć na netflix to max 480p jakość jak nie mniej kwadraty zamiast obrazu gdzie zawsze od lat było 720-1080p bez problemu i przycinania
____________________
*Post poddany edycji - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox internet kablowy spadek prędkości
@patryk6541 uszkodzenia to mają do siebie że robią się nagle i niespodziewanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox internet kablowy spadek prędkości
@patryk6541 Przyznam, że same parametry łącza dziwią. Dla 6 dni liczba błędów spora...a nawet za duża, według mojej oceny. Synchronizacja dziwna, bo 2,5Mb/sek downloadu to mało, ale zwróć uwagę na upload, który jest max dla usługi ADSL do 10Mb/sek. SNR na poziomie 19dB również ma się nijak do błędów.
Według mnie błędy spowodowały ustawienie takiego profilu na centrali. Reklamacja i opinia techników też miała znaczenie....
Dyskusję na temat konieczności wymiany gniazda uważam za słuszną, bo jeśli jest odrobine wilgoci za tą szafką, to uważam, że czyszczenie zaśniedziałych styków jest konieczne.
Od czego bym zaczął? Od analizy łącza na terenie budynku i instalacji w lokalu.
Ile masz gniazdek w lokalu, jakim kablem i po jakich kolorach wchodzi sygnał do lokalu i do gniazda?
Przyłącze ziemne, podwieszka, czy instalacja wewnątrz budynku wielorodzinnego z klatki schodowej czy elewacji? Jakieś puszki przelotowe?
Warto zweryfikować swoje podwórko...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox internet kablowy spadek prędkości
Problem został rozwiązany zadzwoniłem na infolinie i zdalnie zrobili w ciągu 12h prędkość wróciła do takiej co zawsze była. Wiec prawdopodobnie jak jakiś czas temu naprawiali coś z utratą połączenia musieli ograniczyć prędkość ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox internet kablowy spadek prędkości
@patryk6541 Podczas utraty parametrów dynamicznych łącza DLM (czyli taki system na centrali) dostosowuje max przepustowość do możliwości linii. Zapamiętuje to i po synchronizacji wrzuca ten profil, który uznał za bezpieczny do w miarę komfortowego używania usługi. Można to zresetować (zbadać łącze po naprawie/usterce) i ponownie wrzucić analizę na DLM. Wtedy ponownie oceni jakość łącza i dopasuje aktualny profil. Najprawdopodobniej i w Twoim przypadku miało to miejsce i profil prędkości linii wrócił do dawnych ustawień. Teraz masz okres stabilizacji, czyli tydzień będzie łącze badane i ustawiony na stałe ten najodpowiedniejsze ustawienia do używania usługi. Tak to działa w ogólnym zarysie
- « Poprzedni
- Następny »