- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Niedawno internet padł, na Funnoxie mryga od czasu do czasu dioda na zielono która oznacza że Dane są przesyłane siecią przewodowa. Gdzie leży problem? Miga dioda 2 od dołu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Orginal5To, że dioda Sieci miga na zielono znaczy, że kompy w sieci LAN upominają się o net. Wykazuje ruch. Jak pozostałe diody?Dioda druga od góry mówi o synchro z centralą-jeśli się nie świeci na zielono-brak połączenia z portem na centrali. Jeśli 3 od góry miga, bądź się nie świeci-brak sesji-sprawdź login i hasło usługi wpisane w modem. Jaka to usługa? ADSL czy VDSL?
Masz telefon stacjonarny na VoIP czy analogowy? Jeśli analogowy, zerknij czy masz sygnał...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Orginal5To, że dioda Sieci miga na zielono znaczy, że kompy w sieci LAN upominają się o net. Wykazuje ruch. Jak pozostałe diody?Dioda druga od góry mówi o synchro z centralą-jeśli się nie świeci na zielono-brak połączenia z portem na centrali. Jeśli 3 od góry miga, bądź się nie świeci-brak sesji-sprawdź login i hasło usługi wpisane w modem. Jaka to usługa? ADSL czy VDSL?
Masz telefon stacjonarny na VoIP czy analogowy? Jeśli analogowy, zerknij czy masz sygnał...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox - Brak internetu
Jest to ADSL, WiFi mam, tylko przy komputerze internetu brak
____________
* Poprawiono czytelność wpisu - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox - Brak internetu
@Orginal5Wifi i LAN czyli to, co miga działają niezależnie od tego czy internet jest czy go nie ma. Najważniejsze w tej właśnie kwestii są 3 diody na górze (druga-synchro z Centralą i trzecia- sesja internetowa). Opisz jak się zachowują, bo od tego zależy to, co będziesz robić i zgłaszać Operatorowi
Jeśli masz komórkę z netem, zainstaluj aplikacje Mój Orange i z jej poziomu zgłoś to włączając czat z konsultantem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox - Brak internetu
Wszystkie diody świeca się na zielono
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox - Brak internetu
@Orginal5 po ponownym uruchomieniu routera, diody również się świecą na zielono?
Jeśli tak, to proponuję router przywrócić do ustawień fabrycznych. Po około pięciu minutach powinno zostać ponownie nawiązane połączenie. Oczywiście diody również mają się świecić na zielono. Jeżeli po resecie dalej będzie brak internetu, to proponuję sprawdzić na innych urządzeniach. Jeżeli dalej brak internetu, to problem może być po stronie Orange. Linia się synchronizuje, a do centrali nie dociera sygnał internetowy. W tedy zgłoszenie do BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox - Brak internetu
@Orginal5 zrób jak pisał @ketrasaArtur . Modem sam powinien pobrać ustawienia netu i po jakichś 5 minutach zadziałać normalnie