Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

LTE biurowy - dla firm - redirect 20http//www.orange.pl/b/witaj_3.html


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 25
  • 0

LTE biurowy - dla firm - redirect 20http//www.orange.pl/b/witaj_3.html

Uruchomiłem ostatnio usługę Internet Biurowy LTE dla firm i ciagle pojawi asię komunikat jak nizej:

 

redirect 20http//www.orange.pl/b/witaj_3.html?

 

Co z tym zrobić?

 

 

 

____________________

*Temat przeniesiony z działu "Inna oferta" i doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.

17 ODPOW. 17

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6921
  • 189

LTE biurowy - dla firm

@POLanka zaloguj sie i wyznacz strefe internetu biurowego. W tej strefie masz dostep do calego pakietu 999 GB. Poza strefa (powyzej 500m) pakiet GB jest mniejszy np 60 GB

Tutaj masz informacje

https://www.orange.pl/view/strefa-biurowa


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 25
  • 0

LTE biurowy - dla firm

Wygląda na to, że moja strefa biurowa została wyznaczona automatycznie przy pierwszym połączeniu z siecią. 

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6921
  • 189

LTE biurowy - dla firm

@POLanka Możesz zmienić dotychczasową Strefę Internetu Biurowego i wyznaczyć ją w innym miejscu. Ponowna aktywacja strefy to usługa płatna - opłata wynosi 10 zł. 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 25
  • 0

LTE biurowy - dla firm

Ale ja cały czas jestem w tej samej lokalizacji, tak jak pisałem strefa biurowa została automatycznie wyznaczona a monit o którym pisałem w pierwszym poście wciąż się pojawia.

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6921
  • 189

LTE biurowy - dla firm

Oprocz tego monitu wszystko dziala jak nalezy? 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19491
  • 56379
  • 766

LTE biurowy - dla firm

@POLanka teoretycznie przy pierwszym uruchomieniu karty SIM strefa powinna zostać wyznaczona z automatu.

Czy po pierwszym uruchomieniu przyszedł SMS z informacjá o strefie? Może trzeba wyłączyć router,odczekać chwilę i ponownie uruchomić.

Coś pewnie nie zadziałało, albo minut specjalnie jest puszczany, aby dokupić pozostałe usługi. Najlepiej wyjaśnić na infolinii: 510 600 600, bo jeśli strefa nie została utworzona, to dane są pobierane z pakietu 60 GB, który jest przydzielony poza strefą.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 25
  • 0

LTE biurowy - dla firm

Tak, wszystko gra. Wspomniany monit pojawia się przy aktywacji niektórych stron www ale po kolejnej próbie udaje się na nie wejść. Poza tym (co bardziej denerwujące) pojawia się każdorazowo na smartfonach po rozłączeniu i ponownym podłączeniu do wifi.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19491
  • 56379
  • 766

LTE biurowy - dla firm

@POLanka nato wygląda,że coś nie do końca się zapisało, albo specjalnie reklama wyskakująca jest włączona. Na infolinii powinni dokładniej wyjaśnić, ewentualnie reset na karcie SIM.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6921
  • 189

LTE biurowy - dla firm

@POLanka skontaktuj się jutro z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt# i zapytaj co zrobic w takiej sytuacji. Sprawdza czy wszystko jest w porzadku. Teoretycznie monit nie powinien sie juz pojawiac.