- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
LTE biurowy - dla firm - redirect 20http//www.orange.pl/b/witaj_3.html
Uruchomiłem ostatnio usługę Internet Biurowy LTE dla firm i ciagle pojawi asię komunikat jak nizej:
redirect 20http//www.orange.pl/b/witaj_3.html?
Co z tym zrobić?
____________________
*Temat przeniesiony z działu "Inna oferta" i doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
LTE biurowy - dla firm
@POLanka zaloguj sie i wyznacz strefe internetu biurowego. W tej strefie masz dostep do calego pakietu 999 GB. Poza strefa (powyzej 500m) pakiet GB jest mniejszy np 60 GB
Tutaj masz informacje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
LTE biurowy - dla firm
Wygląda na to, że moja strefa biurowa została wyznaczona automatycznie przy pierwszym połączeniu z siecią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
LTE biurowy - dla firm
@POLanka Możesz zmienić dotychczasową Strefę Internetu Biurowego i wyznaczyć ją w innym miejscu. Ponowna aktywacja strefy to usługa płatna - opłata wynosi 10 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
LTE biurowy - dla firm
Ale ja cały czas jestem w tej samej lokalizacji, tak jak pisałem strefa biurowa została automatycznie wyznaczona a monit o którym pisałem w pierwszym poście wciąż się pojawia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
LTE biurowy - dla firm
Oprocz tego monitu wszystko dziala jak nalezy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
LTE biurowy - dla firm
@POLanka teoretycznie przy pierwszym uruchomieniu karty SIM strefa powinna zostać wyznaczona z automatu.
Czy po pierwszym uruchomieniu przyszedł SMS z informacjá o strefie? Może trzeba wyłączyć router,odczekać chwilę i ponownie uruchomić.
Coś pewnie nie zadziałało, albo minut specjalnie jest puszczany, aby dokupić pozostałe usługi. Najlepiej wyjaśnić na infolinii: 510 600 600, bo jeśli strefa nie została utworzona, to dane są pobierane z pakietu 60 GB, który jest przydzielony poza strefą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
LTE biurowy - dla firm
Tak, wszystko gra. Wspomniany monit pojawia się przy aktywacji niektórych stron www ale po kolejnej próbie udaje się na nie wejść. Poza tym (co bardziej denerwujące) pojawia się każdorazowo na smartfonach po rozłączeniu i ponownym podłączeniu do wifi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
LTE biurowy - dla firm
@POLanka nato wygląda,że coś nie do końca się zapisało, albo specjalnie reklama wyskakująca jest włączona. Na infolinii powinni dokładniej wyjaśnić, ewentualnie reset na karcie SIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
LTE biurowy - dla firm
@POLanka skontaktuj się jutro z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt# i zapytaj co zrobic w takiej sytuacji. Sprawdza czy wszystko jest w porzadku. Teoretycznie monit nie powinien sie juz pojawiac.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »