- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda
Dodatkowo, transfer spadł drastycznie z 800-950 Mbps na 100-150Mbps.
Firmware aktualny
Reset zrobiony
Wtyki wyjęte, włożone, sprawdzone
Sygnał FTTH 1,2 / -30,9 dbm
Sprawa zgłoszona, mam dostać na wymianę modem, ale obawiam się, że to nie pomoże, bo problem jest z sieci.
Czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda
@domino20 a po czym stwierdzasz ze to nie wina routera?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda
nie stwierdzam, tak tylko się obawiam... dlatego pytam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda
A sprawdzali Ci linie? Tutaj byl taki temat https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Awaria-%C5%9Awiat%C5%82owodu-czerwona-dioda-na-FB-3-0/td-p...
moze cos gdzies poprzelaczali i u Ciebie pojawil sie problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda
no więc właśnie tak pewnie jest, być może nowy abonament u mnie na ulicy i od razu siadło...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda
jak kontaktowałes sie z BOK to sprawdzali Ci linie? Parametry itd?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda
@domino20 Z tego, co wiem to poziom sygnału powinien zawierać się w granicach -8 do -28dbm.
Twój jest za słaby. Może być to spowodowane złym bilansem mocy, uszkodzeniem instalacji, brudnym złączem bądź uszkodzeniem patchcordu ( jeśli wyjmowałeś i czyściłeś)… Może być uszkodzony i modem, ale to może stwierdzić tylko technik z miernikiem mocy optycznej. Sprawdzi poziom na końcu łącza i zweryfikuje jeśli będzie za mały...w górę sieci. Zgłoś problem na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt
Tam konsultant zapewne ma dostęp do urządzeń pomiarowych, które zweryfikują poziom mocy od sieci do Twojego modemu. Myślę, że bez wizyty technika się nie obejdzie...Informuj nas o efektach twoich działań