Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda

Dodatkowo, transfer spadł drastycznie z 800-950 Mbps na 100-150Mbps.

Firmware aktualny
Reset zrobiony
Wtyki wyjęte, włożone, sprawdzone
Sygnał FTTH 1,2 / -30,9 dbm

Sprawa zgłoszona, mam dostać na wymianę modem, ale obawiam się, że to nie pomoże, bo problem jest z sieci. 
Czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją?

6 ODPOW. 6

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda

@domino20 a po czym stwierdzasz ze to nie wina routera?

 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda

nie stwierdzam, tak tylko się obawiam... dlatego pytam.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda

A sprawdzali Ci linie? Tutaj byl taki temat https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Awaria-%C5%9Awiat%C5%82owodu-czerwona-dioda-na-FB-3-0/td-p...

moze cos gdzies poprzelaczali i u Ciebie pojawil sie problem


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda

no więc właśnie tak pewnie jest, być może nowy abonament u mnie na ulicy i od razu siadło...


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda

jak kontaktowałes sie z BOK to sprawdzali Ci linie? Parametry itd? 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12924
  • 53106
  • 617

Funbox 3.0 problem słaby sygnał światłowód, czerwona dioda

@domino20 Z tego, co wiem to poziom sygnału powinien zawierać się w granicach -8 do -28dbm.

Twój jest za słaby. Może być to spowodowane złym bilansem mocy, uszkodzeniem instalacji, brudnym złączem bądź uszkodzeniem patchcordu ( jeśli wyjmowałeś i czyściłeś)… Może być uszkodzony i modem, ale to może stwierdzić tylko technik z miernikiem mocy optycznej. Sprawdzi poziom na końcu łącza i zweryfikuje jeśli będzie za mały...w górę sieci. Zgłoś problem na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt

Tam konsultant zapewne ma dostęp do urządzeń pomiarowych, które zweryfikują poziom mocy od sieci do Twojego modemu. Myślę, że bez wizyty technika się nie obejdzie...Informuj nas o efektach twoich działań