- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalne działanie internetu
Witam,
W tym okresie rozliczeniowym od razu na samym początku w aplikacji miałem info, że mam 0 z 250 GB. W szczegółach zużycie było jednak wyświetlone (ułamek całości). Zresztą nigdy nie zużyłem całych 250 GB wcześniej. To prawdopodobnie spowodowało spadek prędkości internetu do o. 1mb.
Zgłosiłem to przez chat ale mi pisemnie odpowiedzieli, że nie widzą problemów!
Odpowiedź była jakby na zupełnie inne pytanie, nie odnieśli się w ogóle do meritum.
Przy składaniu zgłoszenia konsultant sam powiedział, że to jest dziwne, że skoro rzeczywiste zużycie jest mniejsze niż pakiet to dlaczego wyświetla się 0 z 250GB?!
Próbowałem kolejny raz się z nimi skontaktować, ale telefonicznie jest długie oczekiwanie. Chat przez www jak zawsze nie działa. Chat przez aplikacje na telefonie działa, tam z kolei boot każe mi założyć konto tu i tu prosić o pomoc. Jakaś paranoja.
Dlaczego nie można wysłać emailem takich zgłoszeń? Przecież tam można załączyć screeny itp. To najwygodniejsza forma! Orange oczywiście celowo to robi, bo liczy na zniechęcenie się części ludzi.
To jest okazywanie pogardy dla swoich klientów (ja tak to bynajmniej odbieram).! A co z ekologią, przecież zamiast wysyłać mi list mogliście wysłać email!
Wywalcie tego boota, który pewnie odpowiedział na reklamacje mimo iż podpis był jakieś osoby.
Założyłem nowe konto, tamto pewnie celowo blokują. Wy wciąż pozostajecie mentalnie w tamtym systemie!
Dodam tylko, że gdy chciałem kupić abonament to ładnie oddzwaniali.
Dodam tylko, że przed chwilą sprawdziłem dzień po dniu zużycie i coś się zmieniło. W dniu 11 lutego mam zużycie 260 GB, co jest totalną bzdurą. Przecież ten internet (bezprzewodowy) działa tak wolno, że to jest nieprawdopodobne!!! I to jeszcze w czwartek gdy wszyscy są w pracy.
Dla porównania gdy ściągałem grę Assasin unity to zajęło mi to kilka nocy!!!!! Dlaczego w nocy (poza tym, że nie liczy się do do pakietu)? ponieważ wówczas w miarę to działa. W dzień to często przycina nawet radio internetowe!!!!!!!! Bynajmniej nie w jakości flac tylko 128 kbs.
________________
* Wpis poddany edycji – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalne działanie internetu
@muadmuad rozumiem, że korzystasz ze "szczęśliwych godzin" i wiesz, że zliczanie tego transferu wymaga aby sesja była otwarta i zamknięta w godzinach obowiązywania tego pakietu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalne działanie internetu
Wiem o tym. Ale tu ewidentnie jest jakiś błąd. max miałem zużycie po kilka giga na dzień czasem w weekend max 14GB. Poza tym wiedziałby gdybym coś ściągał tak dużego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalne działanie internetu
@muadmuad ewidentnie zamist że Szczęśliwych Godzin, poszedł transfer z pakietu, reklamację złożyć trzeba, nie zgłoszenie, jak pewnie zrobiłeś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalne działanie internetu
Miałem identyczną sytuacje.
Internet mobilny Idealny zasięg 5 kresek super widoczność nadajnika zero przeszkód. Internet był tak wolny że że plik 1MB pobierałem cały dzień. Stara usługa Dial-Up była o wiele razy szybsza niż internet mobilny w Orange. Dodam ze stara neostrada 128K była strzałą przy mobilnym., Reklamacja odrzucona. Dlaczego?
Nie ma znaczenia jaką prędkość internetu będziesz posiadał. Jeśli doszło do zalogowania się do usługi lub nawiązanie połączenia to usługa działa poprawnie. Tal mi twardo dali odpowiedź usługa działa poprawnie.
Co do pobierania i Szczęśliwe Godziny,. Zaczynają się od godziny 00:00:01 i wskazane aby zaczynać pobieranie w tych godzionach bo jak zaczniesz pobierac plik 100Gb o 23:59 to zostanie on doliczony do normalnego pakietu. Więc należy się rozłączyć przed godziną 00:00 i połączyć w godzinach obowiązywania pakietu szczęśliwe godziny najlepiej po godzinie 00:01. Skąd to wiem bo tak mi doradzono.
W końcu skończyło się to tak że reklamacje zostały odrzucone mimo idealnego zasięgu i braku transferu bo zostało nawiązane połączenie. I tak kilka miesięcy - ale usługa zgodnie z Orange działa poprawnie. Tak poprawnie bo rachunek za usługę był cały czas poprawny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalne działanie internetu
Głownie o to mi chodziło, że trzeba brać pod uwagę brak synchronizacji zegarów... a zliczanie następuje wg. zegara na serwerze a nie zegarka klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalne działanie internetu
Złożyłem reklamację i czekam. Odnoście tych szczęśliwych godzin to wiem o tym. Ale jeszcze raz chce zaznaczyć, że to także chodzi o ściągnięcie w jednym 260 GB danych. Jakość internetu orange jest tak fatalna, że to po prostu nie jest możliwe! To tak jakbym dostał mandat za przekroczenie prędkości o 200 km na godzinę jadąc rowerem!
Orange sam z siebie powinien mieć jakiś algorytm, który coś takiego monitoruje.
Przy okazji pytałem się raz kiedy wreszcie zaczną budować światłowód (mają kasę z UE), mieli to skończyć w 2020 roku. Pani na infolinii powiedziała mi... Proszę wysłać list!
_______________
*Post poddany edycji zgodnie z zasadni netykiety - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalne działanie internetu
Powinieneś otrzymać odpowiedzi na reklamacje do 14 dni średnio po 8 dniach. Co to synchronizacji to trochę bzdura Czy ich serwer cz inny,. Nie czepiałbym się gdyby to godziło o 5 minut w tą czy 5 minut w drugą stronę. Po to jest biling i na nim widnieje godzina i data. Więc czego się nie da ustawić. Jeśli uznają to plus ale i tak chodzi o kasę. Ile to osób odpuści sobie reklamacje a jak nawet to i tak trzeba zapłacić.
Dodatkowo powiem ze ja dostałem teraz nowe faktury i o'dziwo na kwoty zupełnie inne niż na umowie. Od ciekawe. i tez reklamacja bo dlaczego mam płacić więcej na na umowie widnieje jasno i wyraźnie. Oczywiście beda chcieli aby wpłacić a ja chce korektę dopiero wpłace.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalne działanie internetu
Mój ostatni post został ocenzurowany. Cenzura zadziałał wyjątkowo szybko. Szkoda, że tak szybko nie potraficie rozwiązywać problemów! Na obecną reklamację czekam już kilka dni więc jeżeli ktoś ma wolny przebieg to niech się nią zajmie.
Proszę mi wierzyć, nie chciałem zakładać tu specjalnie konta i pisać. To jest marnowanie czasu. Nie robiłbym tego gdyby nie ciągle problemy.
Przed podpisaniem umowy obsługa była wyjątkowo dobra. Ale po podpisaniu orange ma mnie (takie mam odczucie i to pokazują fakty) głęboko w (niecenzuralne słowo). To potwierdza choćby sposób komunikacji (a raczej jej utrudniania czy unikania). Czy można zostawić nr telefonu, na który zadzwoni konsultant w sprawie problemów? Nie, trzeba marnować kilkanaście minut, zanim uda się może połączyć. Do tego ten kretyński boot. Czy można wygodnie na czacie przez www zgłosić problem? Nie, ponieważ praktycznie zawsze są problemy techniczne – ponoć CHWILOWE – co jest kłamstwem. Natomiast najwygodniejszą formę – email, orange zlikwidował!
Mamy drugą dekadę 21 wieku! To jest optymalna forma komunikacji dla większości ludzi!
Tak jak pisałem to wszystko celowe działania, mające zniechęcić do walki o swoje! Można się domyślić, iż tych problemów mają mnóstwo i nie są w stanie ich obsługiwać.
Dam wam darmową radę. Oferujcie dobrej jakości usługi to ludzie nie będą wam zawracać gitary!
Najgorsze, że ponoć mamy konkurencję ale niestety nie na każdym obszarze. I niektórzy są skazani na nich.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Fatalne działanie internetu
Dostałem przed chwilą sms-a, że pozytywnie rozpatrzyli mi reklamacje i dali mi 250GB. Przez cały prawie miesiąc fatalnie działał mi internet, ponieważ po przekroczeniu limitu prędkość była ścięta. I często rwało nawet radio internetowe! Po co mi te 250 GB skoro ja nigdy w miesiącu całego pakietu nie wykorzystałem!
I jak tu nie używać brzydkich słów na określenie "pracowników" orange? I znów będę musiał pisać kolejną już reklamacje.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »