Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Degradacja łącza w 4 dni

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6714
  • 27548
  • 219

Degradacja łącza w 4 dni

@Anonim 

Czytaliśmy.

A odpowiedzi przeczytałeś?

Gdyby to od nas zależało, już miałbyś zmienione.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 37
  • 136
  • 1

Degradacja łącza w 4 dni


@Anonimnapisał(-a)

Została przełaczona na aDSL z powodu rozwiazania umowy. Nikt nie zrobił pomiarów linii. Przełączyli na aDSL i już.  Koniec tematu.


My czytamy. Zauważ, że 2015 rok to szmat czasu, a wtedy jeszcze system pozwalał na podpięcie VDSL pod twoim adresem. Pisaliśmy ci też, że Orange zaostrzył widełki związane z możliwościami technicznymi, więc często tam, gdzie teoretycznie VDSL powinien działać jest tylko ADSL.

 

Pisz reklamację do Skierniewic, co już ci chyba proponowano. Znam już odpowiedź, ale lepsze to niż pisanie tu 100 postów na forum o tym samym.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14475
  • 59480
  • 723

Degradacja łącza w 4 dni

@alexypp  opieram, co już i tak pisaliśmy. 

Co do Skierniewic ..nie podzielam wątpliwości, bo naprawdę już się udało kilka rzeczy przepchnąć patrząc po rozwiązaniach na forum

Anonim

Nie dotyczy

Degradacja łącza w 4 dni

Dzięki. Napiszę do Skierniewic, a później tutaj, jak się sprawa zakończyła. Wiem że 2015 to szmat czasu ale parametry linii są takie same do dzisiaj. W elektronice posługujemy się pomiarami a nie kalendarzem.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2774
  • 10250
  • 54

Degradacja łącza w 4 dni

@Anonim pytanie po co zrywałeś umowę jak wszystko działało? A jak chciałeś zrezygnować z telefonu to trzeba było dopytać jakie będą tego konsekwencje. Teraz masz pretensje do polityki firmy w zakresie świadczonych usług zamiast do siebie. 

Anonim

Nie dotyczy

Degradacja łącza w 4 dni

Co działało? Orange GSM ma slaby zasięg. Po prostu przeniosłem numer do Plusa. Nie wiedziałem że rozwiązuję również umowę na neostradę. Co to ma do rzeczy? Nie mogli mi zostawić neostrady 80Mb? Nie mogli powiedzieć że mam dopłacic np 450zł i przywrócą 80Mb, tylko że się "nie da"? Co się:" nie da"? Wszyscy szpanują kosmicznymi technologiami, a jak przyjdzie co do czego to problem z prostą sprawą. Nikt nie przyszedł pomierzyć linii. Najlepiej to oczywiście uszy po sobie i przeprosić Orange że zerwałem umowę, tak?

Wiesz co? Podobaja mi się firmy co w takiej sytuacji powiedzą/ napiszą: "jutro będzie zrobione".

 

 

 

______________________

*Post poddany edycji - moderator Wojciech.


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 781
  • 3294
  • 18

Degradacja łącza w 4 dni

@AnonimOrange Love tak działa, że poszczególne usługi wiążą się ze sobą i jedna bez drugiej przestaje funkcjonować. To jest przyczyna, dlaczego nigdy nie wezmę OL,  Ja przed podpisaniem czegokolwiek czytam i jak na razie się to sprawdza.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2774
  • 10250
  • 54

Degradacja łącza w 4 dni

@Anonim nie wiem w czym miałeś problem? Dzwonię na infolinię i mówię "chcę zrezygnować z telefonu i pozostawić internet na dotychczasowych warunkach". Wówczas byś się dowiedział że nie ma takiej możliwości albo że usługa się zmieni lub coś tam innego. Nie dopytałeś twój problem. Często nawet samo zakończenie umowy i jej ponowne zawarcie nie musi oznaczać że operator da Ci identyczne usługi jakie posiadałeś. Powiem więcej może Ci nawet odmówić bo zmianie uległy warunki techniczne chodź z punktu wiedzenia abonenta nic się nie wydarzyło bo gniazdko ma wciąż w domu. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6714
  • 27548
  • 219

Degradacja łącza w 4 dni


@Anonimnapisał(-a)

Co działało? Orange GSM ma slaby zasięg. Po prostu przeniosłem numer do Plusa. Nie wiedziałem że rozwiązuję również umowę na neostradę. Co to ma do rzeczy? Nie mogli mi zostawić neostrady 80Mb? Nie mogli powiedzieć że mam dopłacic np 450zł i przywrócą 80Mb, tylko że się "nie da"? Co się:" nie da"? Wszyscy szpanują kosmicznymi technologiami, a jak przyjdzie co do czego to problem z prostą sprawą. Nikt nie przyszedł pomierzyć linii. Najlepiej to oczywiście uszy po sobie i przeprosić Orange że zerwałem umowę, tak?

Wiesz co? Podobaja mi się firmy co w takiej sytuacji powiedzą/ napiszą: "jutro będzie zrobione".

 


Trochę się z tego robi OT, ale widzę że jednak chyba coś ci umyka.

Ja wiem, że wszyscy chcielibyśmy być młodzi, piękni i bogaci, a życie wyglądało jak w reklamach (chociaż to chyba jednak nie do końca). Niestety jest inaczej, i jeśli sam nie zadbasz o swoje, to nie licz na to że kto inny zadba. Oczekujesz od firmy telekomunikacyjnej żeby coś dla ciebie zrobiła tylko dlatego że jest to w jej technicznych możliwościach, z czystego altruizmu. Niestety to tak nie działa. Jeśli sam nie zadbasz o swój interes, przede wszystkim czytając podpisywane umowy i upewniając się co do konsekwencji swoich działań, to nikt tego za ciebie nie zrobi. Powinieneś był widzieć, że przenosząc numer zrywasz automatycznie umowę na internet stacjonarny, to jest w umowie napisane. Co firma mogła czy nie mogła zrobić jest całkowicie nieistotne, bo niczego robić nie musiała. Teraz to już mądry Polak po szkodzie, ale tkwienie w przeświadczeniu że postawa kontrahenta biznesowego będzie zawsze dla ciebie przychylna, ponad to co jest w umowie z nim oreślone, może cię w przyszłości wpędzić w poważniejsze kłopoty.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2353
  • 8979
  • 33

Degradacja łącza w 4 dni

to "Love" to jest w punkt wymyślone. Za zdradę - zemsta,