Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czy Orange też totalnie ignoruje Wasze zgłoszenia?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Czy Orange też totalnie ignoruje Wasze zgłoszenia?

Mamy Neostrade 1Gb/s ale tylko teoretycznie. Tzn. przez kilka miesięcy prędkość rzeczywiście była bliska umownej. Teraz od ponad 3 tygodni maksymalna prędkość jaką osiągamy to 300 Mb/s a bywa, że jest tylko 10Mb/s. 

Zgłosiliśmy usterkę na Infolinii i zaczęło się. Przychodziły ekipy, które sprawdzały sprzęt i ustawienie wszystkiego w naszym lokalu, twierdziły że wszystko jest ok i zamykały zlecenie. I tak trzy razy... Jak u Barei..

Czy mieliście podobną sytuację? Co najlepiej zrobić? Napisać do UKE, Audytu Wewnętrznego Orange czy coś innego jest skuteczne? Podejrzewamy, że ekipy/doradcy są wynagradzani na zasadzie zamkniętych spraw i że okłamują Orange. Audyt Wewnętrzny mógłby na to spojrzeć..

Chętnie poznamy Wasze doświadczenia. Może podejmiemy jakieś działania grupowe?

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32308
  • 36153
  • 1366

Czy Orange też totalnie ignoruje Wasze zgłoszenia?

Od 1.12 jest narzędzie do weryfikacji prędkości https://pro.speedtest.pl wykonaj raport z certyfikowanych pomiarów. Poza tym sprawdź czy na pewno masz widełki dolne na 300 a nie 150.

Piszesz że usługa jest na klienta biznesowego. Czy masz gwarancję SLA do niej?
Anonim

Nie dotyczy

Czy Orange też totalnie ignoruje Wasze zgłoszenia?

@TedTad, ja rozumiem bardzo duże poirytowanie tą sytuacją, ale z pozycji zwykłego użytkownika Neostrady, którą posiadam (10Mb), kilka razy też zgłaszałem nawet nie brak stabilności, a wręcz zrywanie połączeń. A miałem w umowie 20Mb no i nieszczęsny FunBox1. W końcu przy pomocy boota na błękitnej linii 19393 (bodajże drugi tonowy wybór-trzeba było uważnie słuchać lektora) za którymś razem przyjechał technik, posprawdzał tu i tam, pomierzył i podumał najpierw. Potem swoim kanałem zadzwonił gdzie mu było wiadome i zaproponował zmianę prędkości do 10Mb, bo na tej linii (w miedzi) neo nie potrafiła wydusić więcej. Ale pozostał nadal problem FunBoxa i dopiero jak doprowadziłem do jego wymiany, za pomocą aplikacji FB zdiagnozowałem dostępne w niej opcje i łącze od tego czasu jest stabilne. Oscyluje mniej więcej w tych granicach, które mnie satysfakcjonują:

1 przepust.PNG2DSL.PNGAle jak życie pokazuje, nie wszystkim jest do śmiechu. Umowa ma swoje zastosowanie także do operatora. Jeżeli nadal uważać będziesz, że nie ma poprawy, to najpierw proponuję albo zadzwonić, albo też złożyć reklamację, w której muszą być zawarte wszystkie istotne rzeczy, wynikające z regulaminu świadczenia usług. Może na tym etapie (gdybam) uzyskasz rekompensatę, albo problem zniknie. Dopiero potem uderzyć z "grubej rury", albo na podstawie łamania umowy, użyć możliwej formy zerwania tejże, z tytułu nie wywiązywania się z umowy przez operatora. Rzecznika Klienta Orange ze strony  "wcięło", bo go nie widzę.

klient biz.PNGadres.PNG

 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Czy Orange też totalnie ignoruje Wasze zgłoszenia?

@TedTad Opisz dokładniej sytuację.

Jakie masz urządzenie od Orange?

Jakie urządzenia są podłączone bezpośrednio do portów LAN?

Prędkość do jakiego serwera Ci nie odpowiada?

Na jakim urządzeniu sprawdzasz prędkość ?

W jakich sytuacjach jest więcej, a w jakich mniej ?

Czy jest to zależne od pory dnia?

Czy brałeś pod uwagę to, że serwer może Ci nie udostępniać pełnych zasobów połączenia, a nie tylko operator ?

 

mógłbym pytać tak w nieskończoność...

 

Generalnie napiszę tak, że ekipy które przychodziły do Ciebie nie bardzo mogą coś zrobić. Dla nich parametrem jest poziom mocy optycznej. Jeżeli jest bardzo dobry oraz ustawienie sprzętu w twoim lokalu też jest dobre, to nie mają wpływu na resztę i mogą jedynie takie zlecenie zamknąć.

Anonim

Nie dotyczy

Czy Orange też totalnie ignoruje Wasze zgłoszenia?

W tytule jest "Czy Orange też totalnie ignoruje Wasze zgłoszenia?". W opisie już można przeczytać, że trzy razy byli, czyli totalnie Orange nie ignoruje zgłoszeń. W sumie z opisu to nic nie wynika, ale chyba nikt nie będzie zamykał zgłoszenia jak na światłowodzie jest 10Mb/s.