Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czerwona dioda przy @ (internet) FunBox 2.0


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 62
  • 0

Czerwona dioda przy @ (internet) FunBox 2.0

W skrócie DSL nie swieci internet mruga na czerwoną ustawienia fabryczne pomogą?

 

Anonim

Nie dotyczy

Czerwona dioda przy @ (internet) FunBox 2.0

Bez diagnostyki łączą internetu, nie da się na twoje pytanie odpowiedzieć. 

Jak telefon stacjonarny masz, to sprawdź czy działa. 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 62
  • 0

Czerwona dioda przy @ (internet) FunBox 2.0

Stacjonarny działa 

 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29502
  • 271

Czerwona dioda przy @ (internet) FunBox 2.0


@arturololnapisał(-a)

W skrócie DSL nie swieci internet mruga na czerwoną ustawienia fabryczne pomogą?


Wykonaj reset do fabryki to się przekonasz czy to pomogło, jak nie to infolinia i zgłoszenie, nic poza tym nie doradzimy, niestety.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 62
  • 0

Czerwona dioda przy @ (internet) FunBox 2.0

DSL działa

 

Anonim

Nie dotyczy

Czerwona dioda przy @ (internet) FunBox 2.0

To awarii nie ma 😄


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14153
  • 58203
  • 705

Czerwona dioda przy @ (internet) FunBox 2.0

@arturolol  jeśli nie chcesz, przywracać, to zaloguj się na modem i sprawdź czy masz prawidłowy login i hasło. Jeśli go nie masz,  to zrób nowe w aplikacji  Moj Orange i wpisz do modemu


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 62
  • 0

Czerwona dioda przy @ (internet) FunBox 2.0

Dobra wszystko działa login do Neostrady zaginął wydaje mi się ze wina że strony operatora 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14153
  • 58203
  • 705

Czerwona dioda przy @ (internet) FunBox 2.0

@arturolol  a wyjaśnisz stwierdzenie "zaginął"? Znaczy nie było go w menu modemu? Wpisywałeś od nowa? Resetowales? Coś bliżej powiesz??


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 26
  • 62
  • 0

Czerwona dioda przy @ (internet) FunBox 2.0


@agat13napisał(-a)

@arturolol  a wyjaśnisz stwierdzenie "zaginął"? Znaczy nie było go w menu modemu? Wpisywałeś od nowa? Resetowales? Coś bliżej powiesz??


Dzwoniłem na infolinię i widzieli w końcu u nich że coś nie gra pierwsze co to modem do fabryki i login do neo wpisać Bo takjakby się wylogowlo. Zrobiłem tak i wszystko się z automatu wpisało