Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czas oczekiwania na technika


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 4
  • 0

Czas oczekiwania na technika

Dzień dobry, 

Mam pytanie odnośnie przyjazdu technika i podłączenia światłowodu. 
Pierwszy termin w którym pojawił się technik to był 7.09. Zacznę od tego, że przyjechało dwóch Panów ze szpadlami co już mnie na samym wstępie zdziwiło, jak mają zamiar kopać w utwardzonej drodzę, gdzie mają mini koparkę. Doszło między nami do rozmowy w której Pan TECHNIK chciał abym udostępnił mu sprzęt z gospodarstwa do wzruszenia ziemii, co już wydało się dla mnie śmieszne i mało profesjonalne, że zamawiam usługę i jeszcze mam ją wykonać , oczywiście nie zgodziłem się bo sprzęt pracuje w gospodarstwie, a nie  wykonuje pracę za kogoś, za która ta osoba bierze pieniądze. Po Moich pytaniach gdzie mają mini koparkę bo szpadlem to dużo nie zawojują, usłyszałem że muszą zebrać inne zamówienia żeby zamówić sprzęt bo inaczej im się nie opłaca, rozumiem takie podejście, ale w gruncie rzeczy co mnie to tak naprawdę interesuje ? To tak tytułem wstępu. Mieli zjawić się dzisiaj, ale znowu odłożyli do października. Stad Moje pytanie czy teraz będą co miesiąc przedłużać ? Czy mają jakiś określony czas na realizacje? Gdzie można ewentualnie złożyć skargę ? Taka duża firma , a nie ma kontroli nad podwykonawcami ? Myślałem, że to żarty i przyjechała do mnie Usterka.

2 ODPOW. 2

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2759
  • 10140
  • 54

Czas oczekiwania na technika

@Krupczata Mają zlecenie to muszą je zrealizować albo odpisać dlaczego nie wykonali. Tłumaczenie że nie mieli sprzętu lub ziemia była za twarda raczej ich szefostwa nie zadowoli. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14342
  • 58938
  • 720

Czas oczekiwania na technika

@Krupczata Jeśli odłożyli instalację na Październik, to masz sporo czasu do otrzymania odpowiedzi na piśmie, które radzę wysłać do Skierniewic, na adres do korespondencji 

Orange Polska S.A.

Ul. Jagiellońska 34

96-100 Skierniewice

W piśmie radzę rzeczowo opisać sytuację i poprosić o wsparcie w załatwieniu sprawy, czyli realizacji zlecenia na instalację FTTH. Prosto i konkretnie bez osobistych wycieczek do techników. 

Taka reklamacja i skarga na firmę podwykonawczą powinna przynieść oczekiwany efekt