Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

Przy takim tłumieniu co pokazuje td-8961nd to prędkość powinna być większa, ale nie ma wartości poziomu sygnału na pobieraniu router nie pokazuje, także nic nie można stwierdzić. Błędy SES to już jest problem.

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?


jaryn napisał(-a):

Przy takim tłumieniu co pokazuje td-8961nd to prędkość powinna być większa, ale nie ma wartości poziomu sygnału na pobieraniu router nie pokazuje, także nic nie można stwierdzić. Błędy SES to już jest problem.


@Anonim, w Jego przypadku nie trzeba nic gdybać. Za dużo ma błędów i po to ma wszystkie niezbędne funkcje w modemie, że powinien sobie z nimi poradzić samodzielnie. Ma jeszcze do pomocy MOreset.

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?


burebusek napisał(-a):

jaryn napisał(-a):

Przy takim tłumieniu co pokazuje td-8961nd to prędkość powinna być większa, ale nie ma wartości poziomu sygnału na pobieraniu router nie pokazuje, także nic nie można stwierdzić. Błędy SES to już jest problem.


@jaryn, w Jego przypadku nie trzeba nic gdybać. Za dużo ma błędów i po to ma wszystkie niezbędne funkcje w modemie, że powinien sobie z nimi poradzić samodzielnie. Ma jeszcze do pomocy MOreset.


Przecież naprawy to polegają na tym, żeby tylko jako tako działało. Też nie wiadomo czy to linia napowietrzna w całości. Błędy, będzie ich więcej czy mniej kto tam się tym przejmuje, synchro nie zrywane to linia może być. Będzie źle to jeszcze najwyżej się przytnie i tyle.

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

@Anonim, wychodzę z założenia, że najpierw diagnoza przy pomocy dostępnych mi narzędzi. Wcale nie musisz się znać na wszystkim. Następny krok, to wsparcie techniczne zewnętrzne. A jak sprzęt jest do bani, to nawet najlepsze łącza nie pomogą. Widzisz, ja chcę mieć światłowód, a nie mogę. Więc muszę zadowolić się tym, na co infrastruktura pozwala. I śmiga.

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?


burebusek napisał(-a):

@jaryn, wychodzę z założenia, że najpierw diagnoza przy pomocy dostępnych mi narzędzi. Wcale nie musisz się znać na wszystkim. Następny krok, to wsparcie techniczne zewnętrzne. A jak sprzęt jest do bani, to nawet najlepsze łącza nie pomogą. Widzisz, ja chcę mieć światłowód, a nie mogę. Więc muszę zadowolić się tym, na co infrastruktura pozwala. I śmiga.


Ja stawiam na niedomaganie linii lub zakłócenia. Nie widzę tego, ale na pewno błędów jest za dużo. (może teraz się uspokoiło) Co tu diagnozować technicy byli i coś robili i co po nich jest też dużo błędów. Dlaczego na tym forum nie ma takiego technika, który to robi? Proste pytanie. Są problemy tylko nie ma pomocy choćby teoretycznej.

 

Na obrazku w moim poście jest błąd w wartości MSS to jest prawidłowa wartość.

Bez tytułu1.png

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

@Anonim, zdaje mi się, że u Ciebie na modemie też pokazałeś błędy (chyba w innym temacie). Jak są, znaczy że problemy mogą mieć różne podłoże. Jeżeli u sąsiadów też tak jest, a linia przeciążona, to i można wieszać "psy" na operatorze. To powinno być zdiagnozowane z pozycji modemu po:

-restarcie i ponownej konfiguracji(zapora sieciowa, porty);

-ewentualna aktualizacja modemu.

Obstawiam, że z ustawieniami zapory sieciowej jest coś nie halo, bo przy grach, wysokie ustawienie powoduje problemy. Niech sobie sam dopasuje...jak mu pasuje, ale na własne ryzyko. Nie sądzę, by ktoś na odległość zmieniał wartości. Może po prośbie o screen na konkretne parametry. To zabawa dla zaawansowanych. Tak, jak gdzieś wcześniej wspomniałem, kiedyś Livebox i Pentagram razem...i pięść syna z cmoknięciem. To prehistoria i czarna magia dla mnie.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 6
  • 0

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

@Anonim w czym miałby mi pomóc zdalny dostęp do pomocy technicznej?

 

Od wczoraj router chodził 22h i żadnego zerwania, błędów tych "mniej" poważnych było ok 20 sek. Dziś zresetowałem własnoręcznie, żeby zapobiec zmianie ip i "kicku" w nieoczekiwanym momencie. Po ok 3 godzinach radio zaczęło świrować to zacząłęm obserwować błędy, te zwykłe zaczęły mocno rosnąć a jak już prawie radia nie słyszałem to te poważne. Chwilę tak powariowało aż straciłem synchronizację. Teraz się trochę uspokoiło ale chwilami daje się jeszcze we znaki.

 

4.PNG

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?


matowsky71 napisał(-a):

@burebusek w czym miałby mi pomóc zdalny dostęp do pomocy technicznej?


 @matowsky71, zdalny dostęp dla pomocy technicznej nie boli. Ustaw i czekaj 15 minut, a potem możesz powtórzyć, lub wyłączyć. Obserwuj, czy coś się dzieje.
Jak wygląda konfiguracja portów i konfiguracja zapory sieciowej? Jaki masz poziom zabezpieczeń zapory sieciowej (zaawansowane>konfiguracja zapory sieciowej)?
Czy masz podłączoną konsolę do gier kablem sieciowym (porty Ethernet z tyłu modemu)?
Wi-Fi masz włączone bezprzewodowo, czy kablem? Masz strasznie dużo błędów! Chyba nerwowo podchodzisz do problemu. Spróbuj reset zrobić dwutorowo: z zalogowanego modemu, a następnie z pozycji reset modemu i porównaj. Pamiętaj o konfiguracji j/w.

 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 6
  • 0

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

@Anonim włączyłem dostęp dla pomocy technicznej i w sumie to nic się nie działo, błędów jak kilka było przed włączeniem tak i kilka doszło w trakcie.

 

13.PNG

 

Nie mam konsoli do gier, tylko jeden kabel z portu 1, który podłączony jest do komputera stacjonarnego, z którego korzystam. Zrobiłem podwójny restart i po 30 minutach jest już kilka błędów:

 

16.PNG

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

Nocą błędów jest z reguły mniej. Najgorzej jest jak sypie cały czas lub od razu sporymi wartościami wtedy internet staje.