- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
VDSL mam chyba od 25 stycznia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
@ED3K1337Stabilizacja łącza jest tylko 10 dni czyli jesteś po tym okresie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Czyli nie jest to wina tego przerwania stabilizacji łącza i nie dzwonić i nie prosić aby mi to zresetowali?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
@ED3K1337Możesz dzwonić ale czy będzie poprawa chyba nie bo według techników wszystko jest OK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Dziś zapewne już nie zadzwonię także spróbuje jutro i dam znać czy coś się poprawi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Napisałeś, że pierwszego dnia podłączenia było ok, a drugiego Ci prąd zanikł i od tego czasu miałeś problemy. Ale nie napisałeś od kiedy miałeś vdsla. Jeżeli od 25 stycznia do dziś trwają te restarty, to nic, tylko zgłoszenie musi być. Spróbuj też zaobserwować czy szybko przybywa Ci błędów SES i ES w statystykach DSL.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Błędów przybywa z czasem tylko, że mała ilość a o ile mnie pamięć nie myli po tym jak wyłączyli mi prąd w domu to gdy sprawdzałem ilość błędów było ich ponad 1500 ES oraz około 300-400 SES i po tym gdy to zobaczyłem od razu zresetowałem modem i po tym liczba zmalała do okołu 100 a teraz im dłużej mi nie wywala tym ta liczba rośnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Bardzo dziwna sytuacja nastąpiła gdyż wywaliło mi internet nawet z telefonu co nigdy się nie stało bo zawsze wi-fi działało jak się modem resetował więc wszedłem na strone modemu i patrzę w zakładce DSL a tam szybkość internetu wzrosła. Czyli jednak mogę mieć większą szybkość czy w końcu nie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Możesz mieć, masz zapas jeszcze nawet SNR na pare Mb/s, bo do 6dB jest stabilnie jeszcze, ale Orange jakoś ustawia że najniżej do 8dB chyba schodzi. DLM coś Ci jeszcze ustawia. Robiłeś zgłoszenie czy tak samo z siebie oddało trochę? I dalej masz kilka rozłączeń na dobę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Nie robiłem zgłoszenia jeszcze gdyż wczoraj ping był w granicach 60 i nie zresetował mi się modem, ale widzę że chyba muszę. Z tymi rozłączeniami to jest losowość bo czasami mam 300 pingu i utratę pakietów na poziomie 50-60 i nie wywali a czasami ping skoczy do 150 i pakiety do 20-30 i jeb pokazuje ze internet jest ale wywala mnie z gry/ts'a.