- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenieśliśmy umowę internetową z innej osoby na siebie. Stary właściciel traktatu otrzymał wiadomość, że traktat został mi przepisany, a hasło do Neostrady zostało zresetowane. Jak mogę znaleźć moje nowe hasło? Ponieważ nic nie przyszło na pocztę.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cesja - nowe haslo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cesja - nowe haslo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cesja - nowe haslo
@vagnerjz po cesji musisz skontaktować się z infolinią i poprosić o wysłanie nowego hasła. Sam reset niestety nie wystarczy. Pobierzesz to samo hasło , a wglądu w to nie masz, więc nie będziesz widzieć. Za jakiś czas jak wygaśnie stare w systemie będziesz miał problem i chwilowy brak netu. Tak mieli moi klienci. Stare hasło trwa do wygaśnięcia sesji...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cesja - nowe haslo
P.S. Dodam tylko, że nowe hasło możesz wygenerować na stronie https://www.orange.pl/slr/pl/rejestracja