- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
@jatyon_ rozumiem, że teraz jest to utrudnione i ja również wolę nikogo nie wysyłać do salonu po wymianę sprzętu, ale na chwilę obecna prócz wymiany sprzętu nasuwa mi się jeszcze przywrócenie routera do ustawień fabrycznych i ponowne jego skonfigurowanie z ewentualnym rozdzieleniem WiFi na 2,4 GHz i 5 GHz, gdzie do nazwy WiFi 5 GHz można dopisać _5G, aby się nazwy różniły.
Jeżeli to nie pomoże, to już tylko wymiana sprzętu, albo przemęczenie się do czasu, jak minie całe zamieszanie i w tedy wymiana sprzętu.
Więcej pomysłów nie mam, już mi się skończyły.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
To wszystko o czym wspomniałeś wyżej, było zrobione w pierwszej kolejności.
Poczekam do południa, najwyżej odwołam technika bo na razie jest w porządku.
Zapewne coś pozmieniali/naprawili ale będą twierdzić, że nie 🙂
Dzięki za pomoc i wsparcie.
Zdrowia życzę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
@jatyon_ mam nadzieję, że uda się namierzyć usterkę i w końcu usunąć. Wiem, jakie to jest meczące, jest błąd, ale nie wiadomo gdzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Helołłł
Był dziś technik i ....... nie zacina :D, hula aż miło, nie wiem co zrobił ale kosztami mnie nie obciążą...oł yea.
- « Poprzedni
- Następny »