- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
@jatyon_ możesz jeszcze głoszenie zrobić na wymianę sprzętu w najbliższym salonie. Teraz będzie to utrudnione, bo salony pracują z ograniczeniami, ale można jeszcze taką wersję spróbować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
Póki co udało się trafić na spoko konsultanta, który zapisał zlecenie, przyjedzie monter i sprawdzi na miejscu co sie dzieje. Jak znam życie usterka nie będzie leżała po stronie Orange, więc zapłacę za usługę 😄
Z drugiej strony ... niech w końcu ktoś zdiagnozuje i naprawi dziadostwo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
O naiwności moja!
Numer zgłoszenia nadano, sms z informacją od Orange był - 36godzin mają na realizację. Mija 39 godzina... Jak cięło tak tnie...
Wiem, wiem małostkowa jestem, czepiam się...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
@jatyon_Witam mam takie pytanie, jaki internet posiadasz światłowód czy Neostradę ? I jaka masz tv po kablu tak zwana IPTV ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
Neostrada, tv nie po kablu, ogólnie od tygodnia internet szarpany. Do rutera nic nie jest podłączone po kablu.
Laptop i telefon wifi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
@jatyon_ To musisz zgłaszać do techników, ale to może być wina centrali, bo pewno jest, przeciążana, a nie mówię już o odległości między tobą a centralą umowa do 10 mb/s pewno, czyli nawet jak 2 mb/s masz, to będzie zgodnie z umową. Jedyna rada to pisać reklamację i zgłaszać do skutku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
@jatyon_ Do ilu masz mb/s masz umowę? do 10 mb/s czy 20 mb/s czy do 80 mb/s?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
A oto jaką odpowiedź dzisja otrzymałam po czacie - wczoraj zgłoszenie przyjęto i nadano nr
Konsultantka :
Dziękuję za cierpliwość. Po sprawdzeniu centrali i linii technicy stwierdzili, że usługa działa prawidłowo. Prędkość zwykle dostępna do modemu to 36 M/s. Zgłoszenie jest anulowane. Diagnostyka wskazuje na duże wysycenie łącza przez urządzenie u klienta. Proszę o zweryfikowanie, czy któreś z urządzeń podłączonych do modemu nie synchronizuje danych w chmurze. Czy z urządzenia nie jest wysyłany dużych rozmiarów pliku do sieci np. publikowany film na Youtube, wysyłany mail z dużym załącznikiem. Proszę o odłączanie pojedynczo urządzeń od modemu w celu ustalenia, które z nich jest przyczyną wysycenia łącz...
Zgłoszenie uszkodzenia jest niezasadne, ponieważ nie ma problemów na linii czy centrali i kolejne takie samo zostanie anulowane. Mogę wystawić tylko asystę techniczną. Na wizycie technik sprawdzi, które urządzenie w lokalu stwarza problem i naprawi sytuacje. Oczywiście, jeżeli na wizycie jednak stwierdzi, że jest to wina np. modemu czy po stronie Orange (czego nie widać) to opłaty nie będzie a problem usuną.
Prosiłam o kontakt montera do godz. 14 lub w przyszłym tygodniu po 14 (p raca zmianowa).
Konsultantka: tak tak przekaze
I co , 2 telefony dziś po godz. 14!!!
Żenuła totalna.
Ale o dziwo : od godziny tv i net huuuula : D
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak stabilności.
@jatyon_ sprawdź w takim razie ile urządzeń po WiFi masz podłączonych do routera. Może jakieś nieznane i nie Twoje urządzenie ma dostęp internetu i powoduje duże obciążenie.
Proponuje zmieni hasło do WiFi i na nowo podłączyć urządzenia do routera.