- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
Mi tu bardziej wygląda jakby ONT nie dawał sygnału.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
@Justynka2507 Śmieszne, ale podłącz światłowód bezpośrednio do Funboxa. Gdy już się połączy(niech nawet świeci na czerwono) wejdź na stronę 192.168.1.1 i przejdź do zakładki zaawansowane -> połączenie z internetem i zaznacz zewnętrzny ONT. Dane neostrady powinny być prawidłowe. Następnie urządzenie się zrestartuje, odłącz światłowód i podłącz do ONT Dasan, a port LAN ONT podłącz do portu ETH1 w Funboxie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
A może zadam podstawowe pytanie: czy usługa była zamawiana z ONT czy bez? Jeśli z ONT, to według mnie nie będzie to te ONT ze zdjęcia ( Dasan) tylko powinien być Huawei . ONT jest autoryzowany w sieci Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
@BORAXnapisał(-a)@Justynka2507 Śmieszne, ale podłącz światłowód bezpośrednio do Funboxa. Gdy już się połączy(niech nawet świeci na czerwono) wejdź na stronę 192.168.1.1 i przejdź do zakładki zaawansowane -> połączenie z internetem i zaznacz zewnętrzny ONT. Dane neostrady powinny być prawidłowe. Następnie urządzenie się zrestartuje, odłącz światłowód i podłącz do ONT Dasan, a port LAN ONT podłącz do portu ETH1 w Funboxie.
Albo jak usługa zadziała, to zostawić na podłączeniu bezpośrednio do Funboxa, bo może dali nowy router i przypisali ONT te co jest w Funboxie a nie poza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
@-brtk-napisał(-a)
@BORAXnapisał(-a)@Justynka2507 Śmieszne, ale podłącz światłowód bezpośrednio do Funboxa. Gdy już się połączy(niech nawet świeci na czerwono) wejdź na stronę 192.168.1.1 i przejdź do zakładki zaawansowane -> połączenie z internetem i zaznacz zewnętrzny ONT. Dane neostrady powinny być prawidłowe. Następnie urządzenie się zrestartuje, odłącz światłowód i podłącz do ONT Dasan, a port LAN ONT podłącz do portu ETH1 w Funboxie.
Albo jak usługa zadziała, to zostawić na podłączeniu bezpośrednio do Funboxa, bo może dali nowy router i przypisali ONT te co jest w Funboxie a nie poza.
Tak może być, ale wtedy by ONT do zwrotu był, raczej wymienili tylko router FunBox, autoryzowany jest ONT na światłowodzie, konfigurację zrobić poprawnie i będzie ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
Tak jak wspominałem we wcześniejszych komentarzach wyskakuje okno z napisem brak połączenia i narysowany modem, nie wyskakuje mi okno w którym mogę wpisać login i hasło. Jak dostał bym się dalej to nie było by problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
@Justynka2507 wpinasz kabel lan w port FunBox i łączysz go z komputerem, jest w zestawie co daje Orange, można wypiąć FunBox od ONT (te pierwsze urządzenie), przeprowadzasz konfigurację i tyle.
Dorzucę poradnik Orange Funbox-3-0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
@Justynka2507napisał(-a)Tak jak wspominałem we wcześniejszych komentarzach wyskakuje okno z napisem brak połączenia i narysowany modem, nie wyskakuje mi okno w którym mogę wpisać login i hasło. Jak dostał bym się dalej to nie było by problemu.
Znaczy się problem rozwiązany? Skoro oznaczony post jako rozwiązanie? Fajnie że po problemie 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak połączenia
Nie, problem nie został rozwiązany, przypadkiem wcisnalem że rozwiązano.